محل لوگو

طراحی-یک-وب-سایت-51-ص


طراحی-یک-وب-سایت-51-ص

نام فایل : طراحی-یک-وب-سایت-51-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 44

حجم : 1906 کیلوبایت


بسم الله الرحمن الرحیم
(صفحه عنوان)
سپاسگزاری
با سپاس فراوان از ايزد منان كه ما را در اتمام اين امر ياري فرمود.و با نهايت سپاسگذاري از استاد راهنما جناب آقاي استاد ضيغمي كه با ياري بي دريغ خويش ما را آنچنان كه مي بايست براي تكميل اين پروژه آموزش دادند.
ث‌
طراحی یک وب سایت
آنچه در پيش روي شماست، رساله اي با عنوان "طراحي يك وب سايت" مي باشد؛ سايتي براي معرفي هنرمندي نگارگر .از طريق پيوندهاي متفاوت در سايت، كاربران مي توانند به آثار هنرمند نگارگر و ساير هنرمندان، اخبار هنري، سبك هاي نقاشي، ساير سايت هاي هنري دسترسي داشته باشند.
اطلاعات اوليه كار از طريق گزينش از ساير سايت هاي هنري گردآوري شد. و همچنين در طراحي سايت از نرم افزارهايي در اين باره و اينترنت ياري جسته ايم. طراحي كلي سايت به وسيله ي نرم افزار صورت گرفت و كدنويسي ها با انجام شد.
در طراحي كليه سايت از دو سيستم كامپيوتر استفاده شد. و در نتيجه سايتي حاصل گشت براي معرفي نگارگري ايراني؛ استاد محمود فرشچيان.در پايان توصيه مي شود كه براي طراحي سايت ها از نرم افزارهايي به روز استفاده شود ، در اين صورت مي توان از قابليت هاي متفاوت و فراوان آنها بهره برد و سايتي با كارايي سودمند در اختيار كاربراي قرار داد .
ث‌
فهرست مطالب
فصل اول : تجزیه و تحلیل
5
1،1- اهمیت و جایگاه موضوع
5
1،2- انگیزه و هدف از انتخاب موضوع
5
1،3- سوابق و کارهای انجام شده توسط دیگران در موضوع
6
1،4- امکانات و دشواریهای مطالعه و تحقیق در مورد پروژه
6
1،5- ارائه الگوریتم
ERD
6
فصل دوم : ابزارها
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 81

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما