محل لوگو

طراحی-قبل-از-شکل-گيری-در-شکل-دهی-فلز-24-ص


طراحی-قبل-از-شکل-گيری-در-شکل-دهی-فلز-24-ص

نام فایل : طراحی-قبل-از-شکل-گيری-در-شکل-دهی-فلز-24-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 21

حجم : 509 کیلوبایت


فصل اول
طراحی قبل از شکل گيری در شکل دهی فلز

در يک فرايند شکل دهی داده شده ، موقعيت مواد و مختصات محصول نهايي به چندين پارامتر نهايی وابسته است . (شرايط بار دهی ، مختصات سطح قالب ، شرايط روغن کاری قالب ، مختصات قطعه کار اوليه و موارد ديگر) . دربرگيری يک مقدار ثابت از دفورمگی شامل يک فرآيند فرم دهی داده شده می شود . يک امکان که می خواهيم پارامترهای فرآيند را کنترل کنيم ، با يک راهی است که محصول نهايی به وسيله وضعيت مواد مطلوب و مختصاتی که دست يافتنی می باشد.
طراحی فرآيند های شکل گيری می تواند همچنين شامل طراحی قطعه کار اوليه و شکل های متوالی هر کدام از مراحل شکل دهی که « پيش شکل گيری » ناميده می شود . يک مطالعة سيستماتيک از اين مشکلات به وسيلة کباياشی و همکارانش انجام شده بود . آنها همچنين « تکنيک برگشت به عقب » را معرفی می کنند و کپی کردن از عقب برای کامل شدن روش در فرآيند شکل دهی واقعی از يک پيکر بندی نهايی داده شده می باشد .
مشکل طراحی پيش شکل گيری و مشکلات طراحی قالب می تواند تحت يک بيان رياضی سخت به وسيله ثابت کردن آنها به عنوان مشکلات بهينه فرموله شود . تابع هدف برای اين مشکلات بهينه می تواند به عنوان يک اندازه گيری خاص از اشتباه بين وضعيت نهايی مطلوب و وضعيت محاسبه شده عددی برای يک تنظيم داده شده از متغيرهای طراحی می باشد . به منظور حل کردن اين چنين مشکلات بهينه ، که معمولاً يک شروع روش تحقيق متوالی از يک راه حل مرجع به کار می برند . آناليزهای حساسيت يک روش است که به طور کلی استفاده می شود برای متناسب کردن افت حرارت ها از تابع های هدف می باشد .
ميزان حساسيت ها می تواند نيز به وسيله به کار بردن اختلاف های محدود محاسبه شده باشد ، تکنيکهای مختلف مستقيم يا روش متغير ضميمه می باشد . از مشکلات زير که شامل روابط غير خطی بالا هستند و وابسته به تاريخ هستند ، روش مختلف مستقيم (
DDM
) بيشترين تناسب را دارد . در
DDM
کنترل برابری ها به طور مستقيم برای بدست آوردن يک سری از برابری های رشته کاری برای زمينه های حساسيت اختلاف داشتند .
ما سريع تر
DDM
را برای مشکلات طراحی قالب توسعه داديم. در اين مشکلات ، پيکر بندی اوليه از باقيمانده های جسم شکل يکسانی از تغييرات سطح قالب دارد . به هر حال ، در اين مورد از طراحی پيش شکل گيری ، پيکر بندی اوليه از قطعه کار مشکل نداشتن اصل می باشد . برای تعريف کردن حساسيت شيب دفورمگی ، يک شکل مرجع معرفی می کند که مستقل از شکل پيش شکل دهی است . يک مجموعه سطح صاف کافی از نقشه برداری ها از پيکره مرجع پيش از شکل گيری تعريف می شوند . بهينه کردن روی اين مجموعه از نقشه برداری ها انجام خواهد شد.
معادلة موازنه به طور مستقيم برای حاصل شدن برابری برای زمينه تغيير مکان حساسيت اختلاف داشتند . يک فرم ضعيفی از اين معادله تعريف شده است و کاربردی در
FEM
حل شده است با فاصلة يکسان موفقی و مجزای موقتی برای آناليز دفورمگی مستقيم می باشد . در نوشتجات قديمی برای مشکلات حل تشابهی ، مشکل ميزان حساسيت روی معادلة گسسته فرموله شده است . در اين چنين فرمولهايی ، ارزيابی « واحدهای نيرو » و به کار بردن شرايط مرزی به شدت مشکل می باشد . به هر حال در روش پيشنهادی اينجا ، شرايط مرزی و « واحدهای نيرو » برای مشکل حساسيت ، يک فرم شبيه به آناليز مستقيم دارد .
در دنباله ، تعريف مشکل حساسيت با آن فرم ضعيف هم نمايش داده خواهد شد به منظور اثبات کردن اثر روش حاضر ، يک مشکل نمونه از شکل پيش شکل گيری طراحی حل شده است که وقتی با يک قالب صاف کمپرس می شود ، نتايج در يک محصول نهايی با اثرات جانبی مينيمم می باشد .
فصل دوم
فرآيند طراحی قالب _ پرس برای سازندة اتومبيل
1. مقدمه :
همچنانکه سيستمهای ساخت پيچيده و جهانی می باشند ، توسعه سريع محصول و توليد لازمه های ضروری برای رقابتی بودن هستند . اهميت زيرکی در ساخت تاکيد شده است و يک نمونه جديد برای کاهش زمان و هزينه های مربوط به طراحی ، توسعه محصول و توليد لازم است . برای بدست آوردن اين نيازها مفهوم مهندسی همزمان و سيستمهای توزيع يکنواخت بايد اجرا شده باشد . بنابراين ، آن خيلی مهم برای کنترل کردن متوازن جريان کار می باشد و تقسيم کردن اطلاعات به طور کار آمد به صورت کاربرانی از لحاظ جغرافيايی پراکنده شده اند .
طراحی گروهی يک مفهوم جديد برای اشتراک اطلاعات طراحی و دانش در قسمتهای مختلف است و برای اجرا کردن وظايف هر نفر به طور تعاونی به منظور توسعه دادن کيفيت محصول و کاهش دورة طراحی می باشد .
زو [1] ويرايش مختصات گروهی بين يک تعدادی از کاربران روی يک سيستم
CAD
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 64

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما