نام فایل : شهر-ديجيتالي-35-ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 39
حجم : 454 کیلوبایت
فصل اول
مقدمه:
اينترنت تجارت جهاني خود را آغاز نموده است و در همين زمان ما را به ايجاد فضاهاي اطلاعاتي غني براي زندگي روزمره قادر مي سازد. تا زمانيكه اينترنت تحقيق و تجارت جهاني را ممكن مي سازد، زندگي ذاتا به صورت محلي ادامه مي يابد.
در حالي كه زندگي در نتيجه زمينه هاي فرهنگي متفاوت، نا متشابه است.
كوشش هاي شغلي براي غلبه بر اين تفاوتها به توافق نامه هاي استانداردي احتياج دارد ولي ما براي زندگي به هيچ استانداردي نياز نداريم. چنانچه اختلافهايي وجود داشته باشد ما بايد به حمايت از ارتباطات ميان فرهنگي بپردازيم.
هنگاميكه به جستجوي واژه شهر ديجيتالي مي پردازيم نمونه هاي زيادي را كه توسط سايت
America Online
ايجاد شده مي يابيم.
AOL
به صورت محلي بر خدمات شبكه اي پيوسته
(On line)
متمركز گرديده كه هزاران شهر را در بر دارد و تعداد آنها رو به افزايش است.
هر شهر ديجيتالي
AOL
حامل اطلاعات مربوطه به صورت محلي، منابع محلي،
سرگرمي و تجارت مي باشد. بر خلاف موتورهاي جستجوگر معمولي كه با هدف بازيابي اطلاعات در سراسر جهان ايجاد شده اند، شهرهاي ديجيتالي بر اطلاعات محلي دلالت دارند. علاوه بر اين خدمات اطلاعاتي،
AOL
موقعيت هاي تبليغات محلي را براي تجارتهاي اصلي شامل بنگاههاي معاملاتي، استخدام و بهداشت فراهم مي نمايد. شهرهاي ديجيتالي
AOL
به علت دنبال كردن كارايي اقتصادي، بسيار به يكديگر شباهت دارند.
در فصل 2، ما به بررسي شهرهاي ديجيتالي
Amsterdam
و
Helsinki
و اهداف ايجاد اين شهرهاي ديجيتالي و خدمات آنها خواهيم پرداخت.
...
مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان