محل لوگو

شنا-49-ص


شنا-49-ص

نام فایل : شنا-49-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 0

حجم : 1678 کیلوبایت


چكيده:
ورزش شنا به صورت مدرن آن، در ايران داراي قدمت زيادي نيست و در طي ساليان فعاليت اين رشته‌ي ورزشي، شناگران ايران به افتخار چنداني در عرصه‌هاي مسابقات آسيايي و جهاني دست نيافته‌اند.
با توجه به ا هميت ورزش خصوصاً در بين جوانان، شنا ورزشي مفرح و شاد است براي كساني كه از ورزشهاي معمولي خسته شده‌اند و يا در فصل تابستان كه از گرماي هوا كلافه شده‌اند بسيار جالب و پرانرژي و نشاط آور است.
مسافرت تابستاني به شهرهاي شمالي كشور و مناطق ديدني و سرسبز، اغلب با شنا كردن دريا و رودخانه‌ها همراه است و بعضي از مردم نيز،‌استخرهاي شنا را به جهت تفريح و سپري نمودن اوقات فراغت انتخاب مي‌كنند. ولي روي هم رفته آنچه ورزش شنا را در سراسر دنيا زير پوشش قرار مي‌دهد اين است كه طيف وسيعي از اقشار مردم علاقه‌مند به ورزش و تحرك جسماني هستند. ولي شناگران بايد بهداشت و ايمني شنا را رعايت كنند به هشدارهاي مسئولين توجه كنند تا دچار آسيب‌ديدگي يا خداي نكرده غرق شدن نشوند و از آن به عنوان يك ورزش لذت بخش استفاده كنند.
فهرست مطالب
عنوان
صفحه
مقدمه
4
تاريخچه‌ي شنا در جهان
6
تاريخچه‌ي شنا در ايران
8
فوايد ورزش شنا
10
آموزش و تمرين
16
شنا در رقابت‌هاي المپيك
17
سالنهاي استخر
20
آسيب‌ديدگي در شنا و روشهاي جلوگيري از آن
22
بهداشت شنا كردن
25
...


مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 116

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما