محل لوگو

شبکه2


شبکه2

نام فایل : شبکه2

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 50 کیلوبایت


به نام خدا
مزایای رایانه:
مزایای رایانه را می توان به شرح زیر بیان کرد.
سرعت انجام عملیات
وقت و صحت انجام کار
قابلیت اطمینان
توانایی ذخیره سازی
تعریف رایانه :
رایانه دستگاهی الکترونیکی است که دارای حافظه می باشد و قابل برنامه ریزی است. همچنین امکان انجام عملیات ریاضی و محاسباتی را با دقت و سرعت بالا دارد.
تعریف نرم افزار:
به مجموعه هماهنگ از برنامه ها که کنترل و هماهنگی فعالیت های سخت افزاری کامپیوتر و هدایت و پردازش داده ها را بر عهده دارد ، نرم افزار گفته می شود.
نرم افزارهای سیستمی
نرم افزارهای سیستمی با سیستم سخت افزاری کامپیوتر (بخش هایی مثل واحدهای ورودی، خروجی و پردازنده ی مرکزی) ارتباط مستقیم دارند و عملیات مربوطه از طریق این نرم افزار ها هدایت و کنترل می شوند. نرم افزارهای سیستمی به چند گروه تقسیم می شوند که عبارتند از : برنامه های راه انداز سیستم عامل ها ، مترجم های زبان های برنامه نویسی و برنامه های کمکی.
مدیریت منابع سیستم به یکی از وظیفه های مهم سیستم عامل هاست که بر اساس آن واحد پردازنده مرکزی ، حافظه ها و واحدهای ورودی و خروجی کنترل می شوند. زمان بندی وقت
CPU
و تقسیم زمان آن بین چند برنامه هم از وظایف سیستم عامل است. برای این که کاربر به راحتی بتواند برنامه ها را اجرا کند ، محیطی به نام رابط در سیستم عامل ها تعبیه می شود.
تفاوت بین شبکه های
Lan
و
Wan
:
شبکه های محلی
(lan)
برای برقراری ارتباط کامپیوتری به صورت محدود در حد یک ساختمان به کار می روند. برای برقراری شبکه های محلی معمولاً از سیم و کابل استفاده می شود. ولی در شبکه های شهری
(wan)
...


مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 215

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما