محل لوگو

شبيه-سازي-حركت-براي-انيمشين-گرافيك-كامپيوتر-26-ص


شبيه-سازي-حركت-براي-انيمشين-گرافيك-كامپيوتر-26-ص

نام فایل : شبيه-سازي-حركت-براي-انيمشين-گرافيك-كامپيوتر-26-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 32

حجم : 96 کیلوبایت


شبيه سازي حركت براي انيمشين گرافيك كامپيوتر
خلاصه
دقت هدف اصلي شبيه سازي محرك است تا حركت درست ايجاد كند. اما براي ساخت انيميشن چيزي كه مورد توجه است حركت«زيبا» است كه چيزي متفاوت مي‌باشد. ما توضيح خواهيم داد كه منظورمان از شبيه سازي زيبا چيست و چه تفاوتي با شبيه سازي با دقت دارد و چرا ما فكر مي كنيم كه ارزش تحقيق را دارد بحث در مورد سؤالات در مورد حركن زيبايي (پلازيبل) فيزيكي در مقايسه با حركت پلزيبل بصري، شبيه سازي زيبا در يك محيط مركب يا صدا و سنجش هاي احتمالي براي حركت به خوبي برنامه اجرايي مشكلات معكوس ور پيش روحي باشد.
مقدمه
شبيه سازي به طور كلي در محتواي يك سرح پيش بيني شده از رفتار مورد استفاده قرار مي گيرد:دادن يك توصيف دقيق از شرايط دنياي واقعي، سعي در تخمين زدن به طور شمارش از اينكه چه چيزي واقعاً رخ خواهد داد، به عنوان مثال هنگاميكه بخش هاي هواپيما را طراحي مي كنند، درستي طراح و شبيه سازي بسيار مهم است اگرچه گرافيك كامپيوتر داراي موارد استفاة متفاوتي است، نياز به چشم انداز كاملاً متفاوتي دارد. به طور كلي ما ادعا مي كنيم.
براي انيميشن گرافيكي كامپيوتري ما به يك طرح پيش بيني شده از اينكه چه اتفاقي رخ خواهد داد احتياج نداريم. خالق يك انيميشن يك تصميم اوليه مي گيرد كه چه اتفاقي افتاده است: هدف شبيه سازي فراهم آوردن ابزار براي ساخت رخداد به صورتي كه واقعي به نظر برسد است.
حركت شبيه سازي شده اغلب«بي روح» به نظر مي رسد و اين امر به دليل فقدان گوناگوني بر اثر جزئيات كوچك كه خارج از طرح هستند مي باشد. اينها به طور كلي حذف مي شوند چون جزئيات آنها شبيه سازي غير قابل حساب را انجام خواهند داد و يا اينكه چون شيوه هاي شبيه سازي براي خدايت جزئيات ناشناخته است.
ما سپس ايدة حركت زيبا را تعريف مي كنيم:حركتي كه مي تواند اتفاق بيفتد، و چه چيزي راجع به سيستم شناخته شده و چه چيزي ناشناخته است. بسياري از حركات ممكن است براي شريط داده شده زيبا باشند؛ اين مسئله مي تاودن به ما عرصه اي در خلق يا انتخاب يك حركت خاص كه مطلوب است بدهد. ما دريافتيم كه محدودة مشكل شبيه سازي انيميشن كه از نو طرج شده است يكي از زيبايي هاست تا اينكه حركت با دقت يك گوناگوني جلب توجه را به روي ما باز كند و قول دستوراتي براي پيشرفت بدهد. ما برخي از اين دستورات را توضيح خواهيم داد و دلايل اوايه اي ارائه خواهيم داد. ما اميدوارييم كه شبيه سازي در زمينه اي مورد توجه واقع شود كه تنها براي پي گيري آغاز شود.
2-آزمايشات انديشه
ما چند آزمايش انديشة ساده را بررسي مي كنيم تا ادعاهاي بخش آخر را براي متحان زيبايي حكايت كنيم. آزمايشات به سمت حدس هاي گوناگون دربارة وسايل و منافع زيباسازي (پلازيبل) هدايت مي شوند.
1-2اهميت جزء
آزمايش انديشه:يك شبيه ساز معمولي
CG
را از يك گو رها شده از بالاي يك زمين نقشه تصور كنيد:گوي بالا و پايين مي پرد در يك نقطه از نقشه.
حال يك سوپربال در دنياي واقعي را تصور كنيد كه در بالا يك زمين نگه داشته و رها مي شوند. سوپربال مي پرد و در همه جهات مي لغزد. آزمايش را تكرار كنيد؛ توپ بر روي راههاي مختلف حركت خواهد كرد اما در كل رفتار لغزش مشابه خواهد بود.
در آنجا عوامل گوناگوني وجود دارند كه به درستي در لغزش يك سوپربال دنياي واقعي شركت مي كنند:ميلة رسانده مي شود هنگاميكه توپ رها است. اسنتريتي در حركت توپ، نقشة زمين بدون سطح افق، زمين بدون نقشه و ديگر موارد بر روي زمين هنگام فكر كردن در مورد توپ در حال پرش مشاهده مي كنيم كه:
شبيه سازي ها از طرح هاي
CG
تمايل به مشاهدة بيهودگي و مكانيكي دارد، مهم نيست كه چگونه حساب درست شود. اين امر به خاطر اين است كه مدل خود بي روح است:يك نقشة صاف كامل و يك گوي كامل.
اين مسئله سخت خواهد بود كه تمام عوامل را بشماريم تا به طور درست يك سوپربال واقعي بر روي زمين واقعي را شبيه سازي و طرح ريزي كنيم. علاوه بر اين، مهم نيست مه چگونه با دقت ما سوپربال و زمين را اندازع گيري كنيم، در آنجا برخي شرايط اولية نامتمركز وجود دارد(مگر اينكه ما يك مكانيسم رها شدة مكانيكي بسازيم تا اينكه به اساني توپ را با دست پرتاب كنيم، كه به نا متمركزي در نتيجة حركت راه هدايت مي شود.
اين امر به طور كامل مهم نيست كه چه حركتي توپ را حركت مي دهد اگر يكي تنها در بر دارندة آشكاري واقع گرايي باشد. تمام راه هاي جهان واقعي در هر حال متفاوتند، اما اين امر ضروريست كه راه نوع مشابهي از لغزش را بازي كند.
اين امر بسيار سخت خواهد بود كه به طور صحيح تمام جزئيات دنياي واقعي را شبيه سازي كنيم. اما ما يك جايزة بزرگ مي دهمي اگر بتوانيم جزئيات را همانند سازي كنيم: ما حرمت زيبا نه بي روح خواهيم ساخت.
حدس:
ما مي توانيم دنياي واقعي را همانندسازي كنيم توسط شروع با سطح معمول، طرح اسموس
CG
...


مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 128

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما