محل لوگو

ساخت-و-نصب-تيرهاي-روشنايي-درمحوطه-ي-گلستانه-ها-كوپه-ها-43-ص


ساخت-و-نصب-تيرهاي-روشنايي-درمحوطه-ي-گلستانه-ها-كوپه-ها-43-ص

نام فایل : ساخت-و-نصب-تيرهاي-روشنايي-درمحوطه-ي-گلستانه-ها-كوپه-ها-43-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 37

حجم : 7686 کیلوبایت


ساخت و نصب تيرهاي روشنايي درمحوطه ي گلستانه ها (كوپه ها)
چون اكثر وسايل مورد نياز در اردوگاه ساخته مي شد لذا با استفاده از لوله ي گاز 4 و 6 از هر لوله 2 متر بريد و انتهاي دو سر را با تبديل لوله ي گاز به هم جوش داده و براي نماي بهتر به كارگاه رنگ كوره برده تا به رنگ دلخواه رنگ آميزي شود تا زيبا و چشم گيرتر شود سپس با تهيه كلاهك بالاي اين لوله ها كه معمولي به صورتي مخروطي بوده را از خيابان خريداري كرديم ضمناً قسمت پائين لوله شماره 6 را، دريچه اي براي سيم كشي و در پايين تير يك صفحه براي نگهداشتن تير جوش داديم و نيز آماده براي نصب بر روي زمين است سپي محل كانال كشي را مشخص كرده و بعد كانالي به عمق
cm
70 حفر شد جاي قرار گرفتن تيرهاي روشنايي را به وسيله ي بتن و يك صفحه ي فلزي كه داراي 4 پيچ است بر روي زمين ايجاد مي كنيد بايد توجه داشت كه بتن ريخته شده از سطح زمين بلندتر باشد تا آب باعث پوسيده گي پايه ي تير روشنايي نشود.
براي كابل كشي ابتدا حدود
cm
10 خاك نرم كف كانال ريخته سپس كابل را درون كانال قرار
مي دهيم و بعد حدود
cm
10 ديگر خاك نرم بر روي آن مي ريزيم و روي آن يك رديف آجر و بر روي آجرها نوار پلاستيكي كه مشخص كننده ي عبور خط برق مي باش قرار داده و روي آن را با خاك پر مي كنيم در ابتدا خط اجرائي به يك تابلوي فرعي كه از قبلاً بنا به درخواست اردوگاه و مشخصات داده شده توسط پيمان كاران ساخته و در محل مورد نظر نصب شده متصل مي كنيم كه تابلو فرعي داراي قسمت هاي مختلفي مانند كليد دو حالته، فيوز سيگاري كه براي لامپ هاي سيگنال استفاده مي شود و همچنين لامپ سيگنال براي كنترل فازهاي
T, S, R
و سه
CT
با مشخصات
A
5/100 و يك عدد
PT
و يك رديف فيوز مينياتوري كه براي چند كمپ از يكي از آنها استفاده مي شود قرار دارد كه شماره ي كمپ ها بر روي هر يك نوشته شده و چند فيوز مينياتوري نيز براي آب خوري ها كه توضيحات هر كدام از قسمت هاي نام برده شده در بالا را در پايان همين بخش شرح داده شده است و سپس كابل روشنايي محوطه ي كمپ ها را نيز به وسيله ي يك ترمينال كه در درون تابلو قرار دارد به شبكه متصل مي كنيم.
كابل و كابل كشي
تعريف كابل:
هر هادي الكتريسيته كه عايق روي آنها نسبت به زمين داراي اختلاف پتانسيل صفر و هادي آن نسبت به زمين داراي اختلاف پتانسيل فازي يا اصطلاحاً ولتاژ فازي باشد، كابل ناميده مي شود.
كابل ها در طراحي شبكه هاي برق و تنظيم پروژه هاي پخش انرژي الكتريكي در كارخانجات، مراكز صنعتي، تجارتي و منازل به كار مي رود. از اين رو شناخت كابل و كاربرد آن ضرورت و اهميت خاصي دارد. هر كابل با سطح مقطع معين قادر به انتقال جريان به ميزان مشخصي مي باشد و اگر جريان از اين حد تجاوز كند باعث استهلاك زودهنگام و يا سوختن كابل مي شود. در طراحي شبكه و كابل كشي سه اصل زير را بايد در نظر گرفت:
جريان برق از حد مجاز جريان كابل بيشتر نشود.
افت ولتاژ بيش از حد مجاز نباشد
محاسبات اقتصادي در مورد سطح مقطع انتخابي از نظر تلفات توان انجام گيرد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 64

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما