محل لوگو

رم-17-ص


رم-17-ص

نام فایل : رم-17-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 15

حجم : 125 کیلوبایت


چكيده:
اين پروژه، درباره حافظه كامپيوتر است و نوع حافظه‌ي موردنظر،
Ram
مي‌باشد.
چگونگي نصب و انواع حافظه را معرفي كند، همراه با ويژگي‌هاي هر كدام كه علاقه‌مندان با خواندن اين پروژه، قادر خواهند بود نوع
Ram
سيستم خود را انتخاب و خريداري كنند.
اميد است كه اين پروژه بتواند شما را در شناخت و انتخاب
Ram
ياري نمايند.
مقدمه
با توجه به گسترش روزافزون كاربرد رايانه در ايران و نياز به وجود مرجعي براي دسترسي به اطلاعات اين علم. بر اين شدم كه در مورد
Ram
كامپيوتر، كه اصلي‌ترين قطعه كامپيوتر و حافظه‌ي كامپيوتر است، تحقيق كنم تا درباره اين قطعه، اطلاعاتي بدست آورم.
اين قطعه، قسمتي از كامپيوتر است كه بدون آن، كامپيوتر معنايي ندارد. پس ابتدا بايد اين قطعه را شناخت تا بتوان به چگونگي و عملكرد كامپيوتر پي برد.
بر اين اساس، اين پروژه به خصوصيات زير مي‌پردازد:
انواع حافظه
آموزش چگونگي خريد و عيب‌يابي
داراي راهنماي خريدار است كه با آن مي‌توان به راحتي به خريد رايانه پرداخت و قطعات اصلي را از تقلبي تشخيص داد.
حافظه
حافظه سيستم، مكاني است كه در آنجا كامپيوتر برنامه‌هاي جاري و داده‌هاي مورد استفاده را نگهداري مي‌نمايد و به دليل قدرتمند شدن دائمي نرم‌افزارها، حافظه سيستم با گام‌هاي پرشتاب، رو به افزايش است. ذخيره و بازيابي داده‌ها از يك بلوك بزرگ حافظه زمان بسيار بيشتري را نسبت به يك بلوك كوچك مي‌طلبد. با يك حجم وسيعي از فضاي حافظه اصلي بسيار زياد مي‌باشد و اين امر، منجر به ايجاد لايه‌هاي اضافي كاشه در سلسله مراتب حافظه مي‌گردد.
هنگامي كه بحث سرعت دسترسي به حافظه مطرح مي‌شود، همواره يك شكاف رو به افزايش بين پردازنده‌ها و تراشه‌هاي حافظه وجود دارد. اين بدان معناست كه پردازنده‌ها دائماً با زمان انتظار بيشتر براي خواندن و نوشتن داده‌ها روي حافظه اصلي مواجه هستند. يك راه حل، استفاده از حافظه كاشه بين حافظه اصلي و پردازنده و نيز استفاده از سيستم‌هاي الكترونيكي هوشمندتر براي تضمين اين كه ملزومات داده‌اي پردازنده از قبل در حافظه كاشه قرار مي‌گيرد.
كاشه سطح 1

. L1 (level1) cache memory
...


مبلغ قابل پرداخت 25,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 153

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما