محل لوگو

خلاقيت-و-نوآوري-تعريف،-مفاهيم-و-مديريت-آن-37-ص


خلاقيت-و-نوآوري-تعريف،-مفاهيم-و-مديريت-آن-37-ص

نام فایل : خلاقيت-و-نوآوري-تعريف،-مفاهيم-و-مديريت-آن-37-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 37

حجم : 94 کیلوبایت


خلاقيت و نوآوري تعريف، مفاهيم و مديريت آن
چكيده
اين مقاله به تشريح مفاهيم و مباني خلاقيت و نوآوري مي‌پردازد. تعاريف مختلفي از

خلاقيت ارائه مي‌شوند و از ديدگاه روانشناسي و سازماني مورد بررسي قرار مي گيرند.

سپس موضوع نوآوري و ارتباط آن با خلاقيت شرح داده مي‌شود. ارتباط خلاقيت و نوآوري،

تأثير ساختار بر نوآوري، تأثير فرهنگ سازماني بر نوآوري، تأثير متغيرهاي منابع

انساني بر نوآوري از ديگر مباحث اين بخش هستند. ويژگي‌هاي افراد خلاق، فرصت‌هاي

خلاقيت، نقش و اهميت خلاقيت و نوآوري از جنبه فردي و سازماني، ويژگي‌هاي سازمان‌هاي

خلاق، مديريت خلاقيت، تكنيك‌هاي توسعه خلاقيت گروهي شامل طوفان فكري، شش كلاه تفكر،

گردش تخيلي، تفكر موازي و ارتباط اجباري از ديگر مطالب اين مقاله

هستند.
منبع :

روزنامه همشهري،‌ پنج‌شنبه 2 تير 1384، سال سيزدهم،

شماره 3730، صفحه 10
كليدواژه :
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 94

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما