محل لوگو

خرید-ماسین-آلات-ریسندگی1


خرید-ماسین-آلات-ریسندگی1

نام فایل : خرید-ماسین-آلات-ریسندگی1

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 7

حجم : 115 کیلوبایت


چكيده:
در اين پروژه سعي شده است با استفاده از دو روش تصميم گيريهاي چند معياره(روش
TOPSIS
و روش وزن دهي سلسله مراتبي) براي خريداري ماشين آلات شركت صنايع نخ خمين با توجه به شاخص ها و گزينه هاي موجود استفاده شود تا بهترين تصميم ممكن در اين پروژه صورت گيرد.
مقدمه:
امروزه پيشرفت تكنولوژي و صنعت اكثر شركت ها و صنايع براي خريداري و تهيه ماشين آلات و تجهيزاتشان با توجه به نيارشان و شاخص ها و گزينه هايي كه وجود دارد تصميم به خرياري مي گيرند تا بتوانند تجهيزات مناسب و كارآمد را كه حداكثر استفاده و كارايي را برايشان دارد تهيه نمايند.
در اين زمينه استفاده از روش هاي تصميم گيري هاي چند معياره بسيار مناسب است كه به شركت ها كمك مي كند تا با تهيه ماشين آلات و تجهيزات مناسب هم حداكثر كارايي و استفاده را ببرند و هم به بتا خود در زمينه توليد و عرضه هاي محصولات تداوم پيدا كنند.
علاوه بر اين استفاده از روش هاي تصميم گيريهاي چند معياره به عنوان ابزاري براي دستيابي شركت ها به رشد بلند مدت از طريق برآورده نمودن بهتر و سريعتر ماشين آلات و تجهيزات نسبت به ساير شركت ها و رقبا است.
در اين تحقيق كه در كارخانه نخ شهرستان خمين انجام شد بررسي شد مسئولين خريد اين كارخانه براي خريد دستگاه ها و ماشين آلات نساجي با توجه به شش شاخص زير از چهار كشور ژاپن و ايتاليا و آلمان و چين خريداري مي كنند.
شاخص ها:
كيفيت دستگاه
X1:
قيمت دستگاه
X2:
خدمات بعد از فروش كشور فروشنده
X3:
هزينه حمل و نقل ماشين آلات از كشور فروشنده
X4:
عمر مفيد دستگاه
X5:
توانايي دستگاه(ظرفيت در توليد)
X6:
گزينه ها
ژاپن
A:
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 86

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما