محل لوگو

جام-طلایی-را-چه-کسی-بالا-می-3ص


جام-طلایی-را-چه-کسی-بالا-می-3ص

نام فایل : جام-طلایی-را-چه-کسی-بالا-می-3ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 3

حجم : 40 کیلوبایت


جام طلایی را چه کسی بالا می‌برد؟
تب فوتبال دو میلیارد شیفته‌اش را در سراسر جهان روبروی تلویزیونهایشان میخ کوب نشانده است. فریادهای از سرشوق، اشک‌های جاری از پیروزی‌ها و شکست‌ها و هیجان‌های وصف ناشدنی، ارمغانی است که این توپ گرد به مشتاقان می‌دهد؛ گاهی کلمات از توصیف این همه احساسات و عشق به میهن قاصر می‌شود. اما برنده این میدان‌ها رسانه‌ها خواهند بود، که یک طرفه می‌تازند، حال فرقی نمی‌کند چه کسی برده و چه کسی می‌بازد.
در یک سوی میدان تبلیغات تجاری و رسانه‌ها و از دیگر سو بینندگانی که حادثه‌های تاریخی فوتبال را از پشت دریچه‌های شیشه‌ای دنبال می‌کنند. آنان هرطور که شده می‌خواهند سهم خود را از این مسابقه‌ها بیابند؛ اما شاید، نتیجه، هیجانی‌ترین قسمت این حادثه‌ها است و لذت پیش بینی این حادثه‌ها هم جای خود را دارد مخصوصاً اگر درست باشد.
این روزها هزاران پیام کوتاه از طریق
SMS
ارسال می‌شود به انتظار پایان آن نود دقیقه‌ها ،تا بگویند «درست حدس زدم.»
اما در این میان معاون سازمان صدا و سیما در رابطه با پیامهای کوتاهی که از سوی مردم برای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی ارسال می شوند، اظهاراتی کرده و از این بابت که مخابرات درصدی از درآمدی را که ازاین راه دریافت می کند سهمی را به صدا و سیما اختصاص نمی دهد؛ انتقاد کرده است.
وی گفته است: حجم پیام‌های ارسالی از سوی مخاطبان به تناسب برنامه‌ها متفاوت است، به عنوان نمونه در برنامه‌های ورزشی حتی از ۱۰۰ هزار پیام کوتاه(
SM
) نیز فراتر رفته‌ایم، همچنین برای بازی‌های جام جهانی فوتبال نیز پیش بینی می‌شود، حجم پیام کوتاه ارسالی بیش از حد معمول باشد.
مهدی افراسیابی می‌افزاید: برای هر برنامه تلویزیونی، به طور متوسط ۱۰۰ هزار پیام کوتاه تلفن همراه و برای هر برنامه رادیویی، ۲۰ هزار ( پیام کوتاه) ارسال می‌شود.
رئیس هیات مدیره سروش رسانه درباره خطوط
SMS
فعال در سازمان صدا و سیما اظهار می‌دارد: در حال حاضر پنج شرکت از مخابرات، مجوز بانک
SMS
دارند و با صدا و سیما همکاری می‌کنند. وی می‌گوید: اکثر برنامه‌هایی که در رادیو و تلویزیون مخاطبان توسط
SMS
با آن ارتباط برقرار می‌کند، از طریق مرکز گسترش فناوری اطلاعات انجام می‌شود، به این شکل که هر برنامه پسورد خاص خود را دارد و بر اساس طراحی که ارایه می‌دهد، نرم افزار مورد نظر برای آن برنامه تنظیم می‌شود و در اختیار برنامه‌سازان قرار می‌گیرد. معاون سازمان صدا و سیما، عنوان می‌کند: برای هر برنامه ی رادیویی و تلویزیونی نیازی نیست که خطوط
SMS
را افزایش دهیم، بلکه با همین چند شماره که در اختیار داریم، اعداد آخر را به تناسب هر برنامه جا به جا می‌کنیم، به عنوان نمونه رادیو ایران (شبکه ی سراسری سابق) در نظر دارد که در آینده در ۳۰ برنامه‌ی خود از طریق
SMS
با مخاطبانش ارتباط برقرار کند، به همین منظور دو رقم آخر شماره را از صفر تا ۳۰ متغیر پیش بینی کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه در تمام دنیا مرسوم است که مخابرات درصدی از درآمد خود را که از طریق ارسال
SM
در رادیو و تلویزیون کسب می‌کند به این رسانه‌ها اختصاص می‌دهد، می‌گوید: متاسفانه مخابرات ایران حاضر نشد تا چنین سهمی را برای صدا و سیما در نظر گیرد و ما بیشتر بر اساس نیازهای مخاطبان درحد معمولی از امکانات
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 80

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما