محل لوگو

ويروس-هاي-رايانه-اي-30-ص


ويروس-هاي-رايانه-اي-30-ص

نام فایل : ويروس-هاي-رايانه-اي-30-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 23

حجم : 148 کیلوبایت


دانشگاه آزاد اسلامي
واحدگرگان
گروه كامپيوتر
موضوع :
ويروس های رايانه ای
استاد درس :
استاد مومني
تهيه كننده :
سيده فاطمه ضيائي-زهرا رستمي
نيمسال:اول سال
تحصيلی
:85_8
پيشگفتار
عبارت«ويروس هاي كامپيوتری» مدتی است كه در فرهنگ اصطلاحات كامپيوتری جای خود را به خوبی باز كرده است و نه تنها كاربران و استفاده كنندگان از كامپيوتر ، بلكه ديگرانی كه از دور هم با نام كامپيوتر آشنا هستند اين عبارت را كمابيش شنيده اند.
استفاده كنندگان از كامپيوترهاي شخصی بايد همواره از برنامه- ها، فايل ها و داده های غير قابل جايگزين خود در مقابل آتش، صدمات وارده به يك ديسك سخت، نرم افزارهای ضعيف از نظر برنامه نويسی، و نيز بسياری ديگر از صدما ت احتمالي محافظت نمايند.
به نظر کارشناسان بايد با مسئله ويروس هاي كامپيوتري به طورزير بنايي برخورد كرد. همان طور که همه ي مردم نمي توانند «پزشک» ، تبديل كردن همه برنامه نويسان به «ويروس كشاني» مجرب و كارآمد نيز امكان پذير نخواهد بود. ولي مي توان به برنامه- نويسان و استفاده كنندگان از كامپيوتر درمورد ماهيت اين پديده توضيح داده شود و سپس بايد « كمك هاي اوليه»، به آن ها آموخته شود.
اين تحقيق از 3 بخش تشكيل شده است که در فصل اول تعاريف مربوط به ويروس ها وخصوصيات و محل زندگي و... ذکر شده است و در فصل دوم انواع ويروس ها و در فصل سوم راه هاي مقابله و پاک سازي ويروس ها آمده است و سعي شد ه است موضوعات مهم ويروس هاي كامپيوتري آورده شود. براي بسياري از كلمات و اصطلاحات كامپيوتري نام لاتين آن نيز در پانوشت ذكر شده است.ودر پايان پاراگراف هايي که با حرف
E
مشخص شده است منبع آن اينترنت مي باشد.

فهرست مطالب
عنوان

فصل اول :
ويروس کامپيوتري چيست؟.................................
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 94

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما