محل لوگو

والیبال-17-ص


والیبال-17-ص

نام فایل : والیبال-17-ص

فرمت : .docx

تعداد صفحه/اسلاید : 16

حجم : 24 کیلوبایت


والیبال یک ورزش گروهی است که در آن بازیکنان هر تیم در دو سوی یک تور قرار گرفته و سعی می کنند تا توپ را با گذراندن از تور در زمین تیم مقابل فرود آوردند.
والیبال در سال 1895 در کشور آمریکا متولد شد و شهرت آن پس از المپیک 1964 توکیو که برای اولین بار در برنامه بازی های المپیک قرار گرفت، فراگیر شده است.
والیبال تقریباً در تمام دنیا بازی می شود اما در شرق آسیا، برزیل، ایتالیا محبوب تر است. این رشته تقریبا برای تمام گروههای سنی مناسب است. انجام بازی والیبال فضای زیادی احتیاج ندارد و وسایل آن که شامل توپ و تور می باشد گران نیستند.
فهرست مندرجات
تولد والیبال 1
گاه نگاری تاریخ والیبال 2
تاریخ والیبال 3
قوانین و مقررات 4
زمین بازی 4.1
تور 4.2
توپ 4.3
تیم ها 4.4
داورها و مسئولین 4.5
حرکت توپ در هوا (والی): 4.6
سرویس 4.7
پلیومتریک 4.8
جستارهای وابسته 5
تولد والیبال
نامیده شد در سال 1895- یعنی چهار سال پس از تولد بسکتبال- توسط فردی بنام(
Mintonette
)

والیبال ورزش مورد علاقه سربازها در جنگ جهانی دوم بود. ورزش والیبال که در ابتدا مینتونت ویلیام جی. مورگان ابداع شد. مورگان متولد سال 1870 در شهر نیویورک بود که پس از تحصیل در کالج جوانان مسیحی مسئولیت تهیه برنامه های ورزشی برای سلامتی و تندرستی مردان به او واگذار شده بود.
اولین بازی را با ترکیب بازی های بسکتبال و هندبال ایجاد کرد و هدفش طراحی ورزشی بود که برای افرادی که تمایل به تحرک کمتری دارند مناسب باشد.
قوانین بازی در ابتدا بسیار ساده بود چرا که بیشتر از آن که شبیه ورزش باشد، یک تفریح محسوب می شد اما به تدریج پس از آن که این ورزش در کشورهای دیگر- به خصوص فیلیپین- نیز علاقه مندانی یافت، لزوم تدوین قوانین رسمی برای آن احساس شد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 53

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما