محل لوگو

هوش-مصنوعي-21-ص


هوش-مصنوعي-21-ص

نام فایل : هوش-مصنوعي-21-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 23

حجم : 90 کیلوبایت


معرفي :
برنامه هاي هوشمند مشتمل بر 99% علم كامپيوتري و 1% هوش مصنوعي است . هوش مصنوعي با بيش از 40 سال سابقه مورد بحث و انتقادات زيادي قرار گرفته است. شايد بتوان گفت كه مشكلترين و سخت ترين نوع بحث اين باشد كه ‌هوش مصنوعي نتوانسته است به وعده هاي خود عمل .
عموما يك برنامه هوش به عنوان يك سيستم مستقل تصميم گيرنده محسوب مي شود كه در محيط آن عمل قرار ميگيرد.
سيستم هاي عامل :
منظور از سيستم عامل اين است كه از يك عامل به صورت انتزاعي استفاده شده است .
و سيستم هاي عامل ممكن است شامل يك كاربر باشد. منظور از سيستم عامل سيستمي است كه ، شامل موارد زير باشد:
استقلال داخلي (
AUTONAMY
) :
سيستم هاي عامل برخي از برنامه ها را خلاصه ميكنند و درباره چگونگي وضعيت بدون دخالت بشر يا سايرين تصميم گيري مي كنند.
فعاليت (
Reactivity
) :
عامل ها در يك محيط واقع شده اند و قادر هستند به تغييراتي كه در آن رخ مي دهد پاسخ دهند.
فعاليت حرفه اي : (
Pro- activeness
)
سيستم هاي عامل به آساني در پاسخ به محيطشان عكس العمل نشان نمي دهند . آنها قادر هستند كه با حركت اوليه رفتار هدف گرايي را ارايه دهند.
توانايي اجتماعي : (
Social abitity
)
سيستم هاي عامل با ديگر عامل ها ( برنامه و شايد انسانها) از طريق نوع زبان ارتباطي ،‌در ارتباط هستند و به عنوان نمونه آنها قادر هستند تا در فعاليت هاي اجتماعي (مثل حل مسئله يا مذاكره) جهت رسيدن به اهدافشان به كارگرفته نشوند. همچنين از سيستم انتظار داريم كه زبانهاي برنامه نويسي سطح پايين را به صورت كوركورانه اجرا كند. بدين ترتيب هنگام وقوع شرايط غير قابل پيش بيني از سيستم انتظار داريم كه متعاقبا و سر موقع به وضعيت جديد پاسخ مناسبي دهد.
1-2 ) سيستم هاي عامل به عنوان سيتم هاي منطقي يك مشكل مشهود اين است كه چگونه به شرح سيستم هايي كه توانايي رفتار منطقي دارند بپردازيم . يكي از موفقيت آميز ترين روش هاي براي رفع اين مشكل در نظر گرفتن سيستم هاي عامل به عنوان سيستم هاي ارادي است كه عملكردشان با اصطلاحات رفتاري از قبيل عقيده ميل و قصد مي تواند پيش بيني و توضيح داده شود . اين حالت ارادي از آنجائيكه رفتار يك سيستم پيچيده از طريق صفات حالت از قبيل اعتقاد و اميال درك مي شود را در ابراز انتزاعي مي گويند . حال بيشتر علم كامپيوتر به تحقيق درباره مكانيزم هاي انتزاعي گرايش دارد تا آنجائيكه به برنامه نويسان اجازه مي دهد تا با آرامش كامل به كنترل پيچيدگيها بپردازد .
AOP
مي تواند به عنوان يك برنامه نويسي بعد از اخبار در نظر گرفته شود . در برنامه نويسي توابع گفتن اين كه يك سيستم چه بايد انجام دهد مشمول اين است كه با نوشتن يك الگوريتم دقيق دقيقا گفته شود چگونه بايد اين كار را انجام دهد. در
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 56

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما