محل لوگو

هندبال-پاس-لی-–شوت-لی-12-ص


هندبال-پاس-لی-–شوت-لی-12-ص

نام فایل : هندبال-پاس-لی-–شوت-لی-12-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 910 کیلوبایت



یا رحیم
به نام خدای
رحمان
هندبال 2
موضوع:پاس لی –شوت لی
سرکار خانم:ترابی
تهیه کننده:فاطمه همتی
بهار 87
پاس لی:
بازیکن با پای راست یک قدم به طرف جلو بر میدارد شانه چپ متمایل میشود به طرف مسیر پرتاب و قدم دوم قدم لی لی پای راست است در همین موقع پای چپ جهت ایجاد تکیه گاه به جلو آورده میشود همزمان با قدم دوم وقبل ازقدم سوم دست کشیده میشودو همزمان با گذاشتن پای چپ روی زمین حرکت دست برای پرتاب آغاز میشود(نوک پنجه پا ی گام سوم (پای چپ)به طرف داخل است)ومیتوان بعد از پرتاب وزن بدن به وسیله ی پای راست که جلو آورده میشود گرفته وخنثی شود .
شوت لی:
برای اجرای شوت لی تمام نکات پاس لی را باید انجام
داد با این تفاوت که در پاس , ما از قدرت زیاد استفاده نمیکنیم چون شوت کردن به طرف دروازه صورت می گیرد باید دارای قدرت زیادی باشد.
انواع شوت:
1)شوت هایی که پا با زمین تماس دارد(شوت ثابت)
2)شوتی که در حال پرش می باشد,بدین معنی که پاها با زمین تماس نداشته باشد وبدن در فضا قرار گیرد.
اصولی که در شوت باید رعایت شود:
برای پاس دادن فشار وارده نباید آنچنان قوی باشد ,ولی در پرتاب روی در پرتاب روی دروازه(شوت)باید حداکثر فشار بر توپ وارد شود به همین دلیل بین این دو پرتاب اندکی تفاوت وجود دارد وکشش دست در شوت پر قدرت تر انجام میگیرد به صورتی که شانه دست پرتاب کننده تا آخرین حد به عقب کشیده میشود انجام تمام این اعمال سبب افزایش برد و قدرت پرتاب توپ میشود کلیه نیروی دست باید در یک لحظه بر توپ وارد شود . به طرف جلو خم شدن بدن در موقع پرتاب بسیار مهم است . در شوت ثابت هنگام پرتاب پاها با زمین تماس دارد ولی در شوت پرشی پاها از زمین کنده میشود .
نکات آموزشی:
1)هنگامی که به نوآموز طریقه گام برداشتن را آموزش میدهیم میتوانیم روی زمین پاها را بکشیم (برای آموزش بهتر)
2)وقتی که نوآموز را برای شوت جهشی آموزش میدهیم میتوانیم با قرار دادن یک مانع جلوی او از او بخواهیم که در هنگام پرش روی مانع به طرف دروازه شوت کند.
3)بعد از این که پاس لی را به نوآموز آموزش دادیم تمرینات متنوع برای او قرار دهیم تا خوب پاس لی برای او
جا بیفتد طوری که هماهنگی دست و پا را به طور مناسب آموزش ببیند ,باید به این نکته توجه کنیم که نوآموز ابتدا باید بتواند خوب گام بردارد تا حرکت دست را به حرکت پا اضافه کنیم به خاطر این که هماهنگی عصب وعضله نقش مهمی در این حرکت اجرا میکند وقتی که نوآموز طی جلسات متعدد پاس لی را آموزش دید (ابتدا بدون توپ و سپس با توپ) می توانیم شوت لی ثابت را به او آموزش دهیم و بعد آن شوت لی جهشی .
4)هر چه تمرین ها متنوع تر باشد نوآموز علاقه بیشتری برای یادگیری نشان می دهد .
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 59

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما