محل لوگو

نگاهي-به-نحوة-ارتباط-شهرداري-قدس-با-مردم-17-ص


نگاهي-به-نحوة-ارتباط-شهرداري-قدس-با-مردم-17-ص

نام فایل : نگاهي-به-نحوة-ارتباط-شهرداري-قدس-با-مردم-17-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 17

حجم : 239 کیلوبایت


«دانشگاه علمي و كاربردي شهر قدس»
موضوع تحقيق :
نگاهي به نحوة ارتباط شهرداري قدس با مردم
نام استاد :
جناب آقاي مجاوري
دانشجويان :
علي رزاقي - علي اصغر اميريان
رشته :
روابط عمومي
درس :
مباني ارتباط جمعي
پاييز سال : 1383
بنام خدا
هدف :
معرفي شهرداري بعنوان يك سازمان مردمي به مخاطبان جهت برقراري ارتباط بهتر و شفاف تر و صميمي تر با مردم شريف شهر قدس و همچنين بازنگري و مروري بر محيط كاري جهت شناخت ببشتر مشكلات مردم و ارائه راهكارهاي مناسب بر اساس آموخته هايي از استاد گرامي و تجربيات خودمان و درس ارتباط جمعي و ارائه اطلاعات در زمينه ارتباط با دانشجويان محترم و ساير مخاطبان كه اميدواريم مورد توجه و استفاده همة عزيزان قرار گيرد .
نحوة برقراري ارتباط با مردم در محيط كاري
مقدمه :
شهرداري همانند دولت كوچكي است كه با تمام توان خود بايد مطابق قانون درآمد كسب و در چارچوب مقررات هزينه و به مردم خدمات ارائه نمايد . محلي كه ما در آن كار مي كنيم شهرداري قدس است . شهر قدس با جمعيتي بالغ بر سيصد هزار نفر سومين شهر استان تهران به شمار مي رود و حدود 2400 هكتار (240 كيلومتر) مساحت دارد و جزء شهرستان شهريار محسوب مي شود .
موقعيت جغرافيايي
آن عبارت است از : از شمال جادة مخصوص كرج - حوزه استحفاضي منطقه 9 شهرداري تهران - از غرب به كرج و انديشه از شرق به منطقه 21 شهرداري و از جنوب شرقي به محدودة شهرداري منطقه 18 و از جنوب به شهرستان شهريار محدود است .
مردم شهر قدس اكثراً از قشر كم درآمد جامعه كارگر يا كارمند هستند و تعدادي ديگر كاسب مغازه دارند . بخش ديگري از شهر منطقه صنعتي است كه محل درآمدي براي شهرداري و فرصت شغلي را براي مردم منطقه بوجود آورده است . از لحاظ قوم و نژادي اكثريت مردم شهر قدس مهاجرند و از قوم هاي مختلف از جمله ترك ها ، شمالي ها ، لرها ، كردها و ... را تشكيل مي دهند . در واقع از تمام نقاط ايران افرادي را مي توان در اين شهر پيدا كرد و همگي با هم تشكيل كلكسيوني را داده اند .
عواملي كه باعث جذب مردم به اين منطقه شده را مي توان بطور خلاصه بشرح ذيل اشاره نمود :
1-نزديكي و دسترسي آن به موقعيت هاي شغلي
2-نزديكي به شهر بزرگ تهران و كرج
3-خوش آب و هوا بودن منطقه (كم بودن آلودگي هوا - و ترافيك شهري)
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما