نام فایل : نظام-مديريت-مبتني-بر-عملكرد-در-اورژانس-بيمارستان-ضياييان-28-ص1
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 26
حجم : 385 کیلوبایت
نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان ضياييان
خلاصه :
مقدمه :
با توجه به تاکيدي که در سالهاي اخير بر مديريت مبتني بر شواهد شده است و يکي از روشهاي نوين مديريتي، مديريت مبتني بر عملکرد است، هدف اين مطالعه برقراري سيستمي اوليه از مديريت مبتني بر عملکرد در بخش اورژانس بيمارستان ضيائيان بود.
روش اجرا :
استقرار نظام مديريت مبتني بر علمكرد در اورژانس بيمارستان ضياييان شامل گامها 6 گانه است: 1)
تعيين رسالت و اهداف سازمان، 2) نظام يكپارچه سنجش عملكرد:
3)
پاسخگويي در مقابل عملكرد، 4)
جمعآوري داده هاي عملكرد، 5) تحليل، بررسي و گزارش
دهي دادهها عملكرد، 6)
استفاده از اطلاعات عملكرد در بهبود سازمان.
نتايج :
تاخير در ارائه خدمات نوارقلب، عکسبرداري، آزمايشات و مشاوره تخصصي در ساعات شلوغ اورژانس (20 الي 24) وجود داشت. ميزان رضايت بيماران از ارائه خدمات در ساعات خلوت اورژانس (14 الي 20) کمتر بود. 70% بيماران اظهار بهبودي نمودند و حدود 70% نيز اعلام نمودند که دفعه بعد نيز به بيمارستان مراجعه مينمايند.
نتيجه گيري :
در اجراي سيستم مديريت مبتني بر عملکرد در بيمارستانهاي کشور که فاقد زيرساختهاي لازم هستند بايد به نکات بسياري توجه و زمان و انرژي بسياري را در اين زمينه هزينه نمود.
performanced- based management system in Ziaian Hospital
Abstract :
Introduction :
There has been growing emphasize on eveidence-based management in recent years and one of the new management methods is performanced-based management.The objective of this study was establishment of a primary system of performanced- based management in emergency ward of Ziaian Hospital .
Methods :
Establishment of performanced- based management system in Ziaian Hospital involves 6 steps :
1)Mission statement and articulating organizations goals .
2)An Integrated system of performanced management.
3)Accountability for performance.
...
مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان