محل لوگو

تازه-های-کامپوتر-دکمه-USB-هالک-برای-مخفی-کردن-صفحه-مانیتور-10-ص


تازه-های-کامپوتر-دکمه-USB-هالک-برای-مخفی-کردن-صفحه-مانیتور-10-ص

نام فایل : تازه-های-کامپوتر-دکمه-USB-هالک-برای-مخفی-کردن-صفحه-مانیتور-10-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 314 کیلوبایت


دکمه
USB
هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور

وقتی که شدیدا تحت فشار کاری هستید، ممکن است بخواهید قدری به خودتان استراحت دهید و مشغول انجام کارهای متفرقه با کامپیوتر اداره شوید، تا کمی از بی حوصلگی تان بکاهید. خب در این وضعیت بدترین چیز یک همکار فضول است که هی دور و برتان بالا و پایین می پرد تا از کارتان سر در بیاورد و زیرآب تان را پیش رئیس بزند. خب، راه حل چیست؟ سریعا با مشت روی دکمه احضار
هالک
بکوبید!
 
این گجت کوچک که با کابل
USB
به کامپیوتر وصل می شود، سه تم مختلف صوتی فیلم هالک را همراه با عکسهای آن به همراه دارد که با کوبیدن بر روی دکمه فعال می شوند و دیگر هیچ چیزی از صفحه مانیتور شما و کارهایی که انجام می دادید دیده نمی شود. البته استفاده از آن برای نشان دادن ناراحتی خود از کار همکارتان و یا تسکین عصبانیت تان بد نیست.
 
برای کسانی هم که دچار معضل خود قهرمان بینی هستند دو مدل دیگر از این ابزار با تم
مرد عنکبوتی
و
مرد آهنی
نیز تولید شده است. پس بهتر است به میز بیچاره رحم کنید و مشت تان را بر روی این دکمه بکوبید؛ قبل از آنکه از عصبانیت تبدیل به هالک شوید!
شارژر بادي خورشیدی
شايد شما هم مثل با ديدن این تصوير دچار اشتباه شوید و فکر کنيد که داريد یک عدد فن ساده دستی را مشاهده مي کنید. اما این يک پنکه ساده نیست.
  
Kinesis K
2 شارژي است که می تواند تمام وسايل
USB
شما را شارژ کند. سازندگان این شارژر تلاش کرده اند که از نيروهاي طبيعت برای تامين انرژی لازم استفاده کنند. بنابراین برای شارژ
Mp
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 51

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما