محل لوگو

تاريخچه-تنيس


تاريخچه-تنيس

نام فایل : تاريخچه-تنيس

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 94 کیلوبایت


تاريخچه تنيس
آنجاكه شواهد تاريخي در اين مورد نشان مي دهد ، ورزش تنيس طي قرون 12 و 13 ميلادي ابتدا در كشور فرانسه ابداع شد. اما ارائه جدی اين ورزش در سال 1872 ميلادي بود که سرگرد هاري جم اين ورزش را در شهر لمينگتن( انگلستان) به مردم معرفي کرد . در آن زمان مقررات و خصوصيات اين ورزش بآنجه اكنون مي بينيم تفاوت بسيار داشت . در سال 1877ميلادي ، اولين بار در دنيا مسابقات تنيس با مقررات و قوانين بخصوصي در زمينهاي تنيس "باشگاه تنيس و كروكت ال انگلند" ويمبلدون  برگزار گرديد، محلي كه هم اكنون بزرگترين مسابقات تنيس دنيادر آن برگزار مي شود.
مسابقات ويمبلدون در سال 1877، يو اس او پن در سال 1881 ، ديويس كاپ 1899 و اوپن استراليادر سال 1905 و اپن فرانسه 1918شروع به فعاليت كردند.
هنگامي كه تنيس شروع به رشد سريع كرد و جهان را فرا گرفت و طبيعتا اتحاديه هاي ملي شروع به هم پيوستن براي برگزاري مسابقات بزرگ جهاني و تنظيم قوانين و مقررات كردند .
در سال 1911 نياز به وجود يك فدراسيون بين المللي تنيس، احساس شد . امتياز اين فدراسيون ابتدا به آقاي دوان ويليامز (يكي از افراد كشته شده در كشتي تايتانيك) كه نتوانست ايده خود را ببيند به آقاي چارلز بارد ( دبير اتحاديه تنيس سوئيس ) و آقاي هنري والت (رئيس فدراسيون تنيس فرانسه) اعطا شد .
دوازده اتحاديه تنيس در جلسه اصلي در پاريس ( 19 مارچ 1911) شركت كردند . که
ILTF
(فدراسيون لاون تنيس بين المللي) در آن شكل گرفت ، اين كشور ها عبارتند از : 
استراليا (استراليا و نيوز يلند
)
اسپانيا
اتريش

بلژيك
آلمان

افريقاي جنوبي
دانمارك

فرانسه

بريتانياي كبير

هلند

...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما