محل لوگو

بهره-وري


بهره-وري

نام فایل : بهره-وري

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 31

حجم : 247 کیلوبایت


چکیده

بهره وری بعنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در بقای یک سازمان مطرح بوده که میتواند باعث زوال یا سرآمدی آن سازمان گردد . بهره وری عبارتست از ارزش تولید یک فعالیت نسبت به هزینه بکار رفته در انجام آن فعالیت و به زبان دیگر نسبت ستاده ها به داده ها می باشد .
از آنجاییکه مهمترین دغدغه مدیریت در هر سازمان افزایش بهره وری و بررسی کلیه عوامل موثر بر آن می باشد
،
بررسی در خصوص رابطه رضایت شغلی و خلاقیت با بهره وری
که یکی از عوامل مهم و موثر در افزایش یا کاهش آن است و موضوع مورد بررسی بر اساس نمونه ”شرکت کویر“ نیز می باشد، با توجه به تاثیر چشمگیر آن در کل سازمان بشرح ذیل مورد بررسی قرار میگیرد .
اولین قدم برای کاهش مشکل بهره وری در رابطه با رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان ، شناخت عوامل بوجود آورنده آن می باشد که میتواند بدلیل مشکلات ساختاری یا محتوایی در هر سازمان یا موسسه تولیدی باشد . مشکلات ساختاری در سازمان را می توان بدلیل عدم وجود سیستم های انگیزشی ، پیچیدگی سازمان ، عدم تمرکز سازمانی ، عدم رعایت سلسله مراتب و ... دانست و در خصوص مشکلات محتوایی نیز میتوان به عدم وجود استراتژی سازمانی یا طراحی هدف و فرهنگ حاکم بر سازمان اشاره نمود .
ما در این پژوهش کل عوامل موثر و متاثر در بهره وری سازمانی با رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان را بصورت ریشه ای و با روش های علمی بررسی کرده و با عملیاتی کردن روش های ارائه شده پیامدهای انجام پژوهش مذکور را در ارتقای بهره وری سازمان بسنجیم .
در این پژوهش جامعه مورد بررسی کارگران خط تولید شرکت کویر بوده و اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه و جداول اطلاعاتی بدست آمده . نتیجه حاصله از این تحقیق نشان میدهد که فاکتورهای خلاقیت و رضایت شغلی بر بهره وری کارکنان شرکت کویر تاثیری ندارد .
فهرست مطالب
پیشگفتار
2
فصل اول : طرح مسئله
4
بیان مسئله
4
گزاره های پژوهش
5
اهداف
5
اهداف ویژه
5
فرضیه
6
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 77

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما