محل لوگو

بعد-جهاني-مديريت-زنجيره-تامين-13-ص


بعد-جهاني-مديريت-زنجيره-تامين-13-ص

نام فایل : بعد-جهاني-مديريت-زنجيره-تامين-13-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 13

حجم : 52 کیلوبایت


بعد جهاني مديريت زنجيره تامين
آن كمپاني‌هايي كه صادرات و واردات را انجام نمي‌دهند نيز بوسيلة فعاليت‌هاي جهاني تحت تاثير قرار مي‌گيرند. اين بخش توضيح مي‌دهد كه چگونه زنجيرة تامين جهاني عمل مي‌كند و چه تاثيري بر تمام انواع سازمانها دارد و شامل اين موضعات مي‌باشد:
نگاهي به چگونگي تاثير فرهنگها و زبانها
نقشي كه تعهدات وارداتي، صادراتي و استانداردها، روش‌هاي آزمون به عنوان نيروهاي پنهان زنجيره تامين بازي مي‌كنند.
دانش چگونگي در دسترس بودن در زمانهاي واقعي بر پايه جهاني بودن
و همچنين يك كارآموزي در مورد كمپاني
هيچ كدام از سرويس‌هاي حمل و نقل نمي‌توانند بهترين سرويس را براي تمام مسيرها در دنيا ارائه كنند. مي‌بايستي فهرستي از سرويس‌هايي كه براي نيازهاي شما مناسب خواهد بود را انتخاب كنيد و در كنار هم قرار دهيد.
معرفي
در بازاهاي باز جهاني، كمپاني‌هاي بيشتري درك مي‌كنند كه مي‌بايستي به جهاني نشدن براي باقي ماندن در سطح رقابتي فكر كنند.
بعضي از متخصصان خاطر نشان مي‌كنند كه كمپاني‌ها مي‌بايستي جهاني فكر كنند حتي اگر محصولات آنها از سطح بومي فراتر روند.
شما نمي‌توانيد حتي يك روز بدون استفاده از اقتصاد جهاني به سمت جلو حركت كنيد. اين مسئله‌اي است كه كمپاني‌ها مي‌بايستي از آن آگاه بوده و برنامه‌ريزي كنند. مديريت جهاني زنجيرة تامين كليدي است براي باقي ماندن در اقتصاد جهاني. اين يكي از چند حوزه‌اي است كه در آن مي‌توان دو كار را انجام داد، كم كردن هزينه و بهبود خدمات پس از فروش
وقتي كه كمپاني‌ها وارد محيط جهاني مي‌شوند، مشكلات زنجيرة تامين آنها بصورت نمايي رشد مي‌كند. به مسئله كمپاني
sandvih coromat
توجه كنيد ـ يك توليد‌كننده ابزار برش سوئدي با گستردگي در شمال آمريكا و آمريكاي لايت كه بسيار تلاش مي‌كند كه كالاهايش را از محل‌هاي مركزي به بسياري از كشورها در سرتاسر جهان بفرستد. براي اينكه محصول آنها كليدي است براي عمليات صنعتي بزرگي از پروسه توليد كه توقف‌ها، موانعي هزينه‌دار هستند. و مهلت كوتاهي در برنامه‌ريزي حمل و نقل جهاني شركت
Sandvik
وجود دارد. براي مديريت زنجيرة تامين در عبور از اقيانوس‌ها و بين قاره‌هاي مختلف بايد سازماندهي قوي داشته باشيد. جاي هيچ‌گونه اشتباهي در عبور از مرزها وجود ندارد. تاسيس يك سازمان حمل و نقل جهاني مورد اطمينان مهم‌ترين كار است. هر روزه حوزه مشكلاتي را براي شركت سوئدي بوجود آورد.
در اين مثال مشاهده مي‌شود كه وقتي كمپاني زنجيرة تامين جهاني را به كار مي‌برد، موضعات جديد بسياري بوجود مي‌آيد. در كنار مشكلات و نگراني‌هاي لسجتيكي و حمل و نقل. نيروها و فشارهاي نامحسوسي وجود دارد كه مي‌تواند زنجيرة تامين جهاني را از كار بياندازد. مي‌بايستي به موانع فرهنگي و زباني فائق آمد. احتياجات واردات و صادرات مي‌بايستي با قوانين خارجي هماهنگي داشته باشد. استانداردهاي جهاني و روشهاي آزمون مي‌تواند همسطح شوند كه اين مانع جريان آزاد كالا خواهد شد. حركت زنجيرة تامين به سمت شبكه و بعد از آن حالتهايي از خصوصي‌سازي و كلاهبرداري افزايش پيدا مي‌كند.
مقدار زيادي از مشكلات مديريت وجود دارد كه بعضي از آنها بطرز استفاده از تكنولوژي برتر مربوط مي‌شود و بقيه كه مطمئناً مربوط به مشكلات انساني است. مديريت راه دور يكسري رقابتهايي را بوجود مي‌آورد كه تكنولوژي پيشرفته مي‌تواند به كم كردن آن كمك كند، اما با كمي مداخله انساني. محصولات زيادي وارد بازار مي‌شوند كه ارتباطات الكترونيكي جهاني را پيشرفت مي‌دهند.
اينها تمام نيروهاي پنهان زنجيرة تامين هستند كه معمولاً توسط متخصصاني كه دربارة چرخه زماني و جريان زنجيرة تامين كشيي و فشاري بحث مي‌كنند تاديده گرفته مي‌شود. تمام تئوريهاي موجود در جهان نخواهند توانست مشكل زنجيرة تامين شما را حل كنند. اگر شما در انبارهاي مصرفي سرتاسر جهان باقي مانده بدش براي نداشتن تاييده براي قوانين، استانداردها و آزمونهاي تست مربوطه. اين بخش نگاهي دارد به بعضي از مشكلات كه در اجرا بوجود مي‌آيد وقتي كه زنجي‹ة تامين جهاني انجام مي‌شود.
موانع زباني و فرهنگي
كمپاني‌هاي كه قدرت تفاوت فرهنگها و مرزهاي زباني را ناچيز مي‌شمارند، در بازارهاي جهاني تاوان سفتي براي آن خواهند پرداخت. شركت بزرگ و مادر از زيراكس گرفته تا ابزارآلات تگزاس به طور كامل فهميده‌اند كه مي‌بايستي مرزهاي زباني را لحاظ كنند. نه براي بيان نگراني‌هاي ارتباطي جهاني بلكه اگر آنها مي‌خواهند كه جريان اطلاعات زنجيرة تامين را به طور درست و صحيح نگه دارند.
تفاوتهاي فرهنگي مي‌تواند بسيار كوچك و نكته‌بينانه باشد. هنگامي كه با يك رابط صادرات و وارد همراه با مشترياني در هلند كار مي‌كنيد مي‌توان فهميد كه ارزشها و عمليات كاري متفاوت حتي در اروپاي غربي كه به آمريكا خيلي شبيه مي‌باشد وجود داشته باشد. در حالي كه رضايت وارد بازي مي‌شود و يك كارگز مانع از رسيدن به مشتري مي‌شود كه مي‌توان او را از طبقه اشرافي دانست.
در قسمتهايي از خاورميانه، آمريكاي لاتين، آسيا، براي تجارت كنندگاني غيرمعمول نخواهد بود كه مواجهه شوند با مسئله‌اي كه
Payala
خوانده مي‌شود. بعضي از بازرگانان فصلي متوجه شده‌اند كه مي‌بايستي كليه‌ي رشوه‌هاي معمولي را پرداخت كنند به ارگانهاي دولتي و بقيه، هنگامي كه در كشورهايي چون چين معامله مي‌كنند حتي اگر اين كار كاملاً غيرقانوني باشد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 75

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما