محل لوگو

بتن


بتن

نام فایل : بتن

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 6

حجم : 82 کیلوبایت


استفاده وسيع از بتن ساخته‌شده از جمله خصوصيات برجسته‌اش به عنوان يك مايه ساخت‌ است. يك چنين مواد آشنا است كه توجه حتمى ما
را
كاملاً جلب مى کند. فرآيندى كه به وسيله آن مى چسباند و گرفتن را با يك دامنه وسيع مواد سنگدانه‌اى آب مى دهد در يك توده شكل‌پذير تغييريافته به يك مواد بادوام قوى می رسند، ضمن كار تقريباً درهر شكل مطلوب. پيشرفت مدرن پورتلند چون يك خاصيت گيرش سيمان به سرعت مى چسباند، حتى زير آب، شروع شده قدرى روى يكصد سالهای پيش مواد خام پايه‌اى لازم وقتى كه براى توليدشان، همراه با فرآيند سوزان لازم، شروع شده كه شناخته‌شده است. امروزه خيلى و صدها دانشمند خیلی شايسته و سرتاسر جهان را مى سازند دائماً مشغول به سعی در مطالعات اين مواد هستند كه آنها را بهتر بفهمند و به آنها بيشتر بهبود دهند.
كه خيلى از عكس‌العمل‌هاى شيميايى و فيزيكى سهم مهمي در محكمي خودگيرى بتن و بعداً كه آنها كاملاً فهميده نشده است وهنوز بسيار پيچيده است. اين وظيفه تا حدى به دامنه وسيع مواد شيميايى كه تا حدى طبق طرح و تا حدى تصادفاً در هر بتن معين را مى تواند وجود داشته باشد مخلوط مى كند. تغييرات اضافى روشها را از ساخت ممكن است اضافه شده باشند، جا به جايى و عمل آمدن بتن روى محل. همه تغييرات آن جاى سهم نسبتاً به تندى در بتن جديد در انتهاى زمان گيرش رسمى را دست نكشد. مقدارى به آهستگى روى مدت زياد ممكن است ادامه بدهد و ديگران به وسيله اصول در محيط ممكن است راه انداخته‌شده باشد بعدا" بتن به كدام فاش‌شده است. اين پيچيدگى ها را همه تحقير بكنيد، بتن خواص قابل پيش‌بينى و اجراء منظماً توليدشده است و استفاده كرد. اين تصادفاً اتفاق نمى افتد.
خوشبختانه براى طرح لازم نيست، مهندسي و مواد تدارك‌دهنده كه با تمام حوزه تكنولوژى ارتباط واقعي دارند. راهنمايان مختلف هستند كه از طريق جزئيات مهم به کليات را تمرين مى كنند، قوانين، استانداردها و مشخصات از چنين منابع مانند جامعه آمريكايى براى آزمايش كردن مواد،بتن آمريكايى تأسيس كردن و در كانادا، كانادايى استانداردها انجمن و ناسيونال آيين‌نامه ساختمان. اما شديداً مطلوب است در غير اين صورت لازم براى نظرمقدارى ماهيت كلى از مواد دارند و خواص مهمترش است. اين هضم يك چنين عكس را سعى مى كند فراهم بكند.
مخلوط بتن:
بتن از تركيب خمير سيمان ناشى مى شود

تشكيل

شده

از

سيمان

و

مخلوط

آب

با

سنگدانه
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 70

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما