محل لوگو

اینترنت1


اینترنت1

نام فایل : اینترنت1

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 0

حجم : 173 کیلوبایت


اینترنت
تاریخ اینترنت
Jump to
:
navigation
,
search
در سال 1968 میلادی
وزارت دفاع امریکا
برای برقراری ارتباط بین پژوهشگرانی که در طرح‌های دفاعی کار می‌کردند و شبیه سازی یک حمله هسته ای و به منظور منابع اطلاعاتی به طور مشترک به فکر راه انداختن شبکه‌ای کامپیوتری افتاد، این شبکه که به
ARPANET
معروف شد ابتدا فقط چهار کامپیوتر را به هم متصل می‌کرد، ولی خیلی زود صدها کامپیوتر را فرا گرفت. در اوایل سالهای
۸۰ میلادی

ARPANET
به
INTERNET
تبدیل شد که شبکه‌های کامپیوتری در موسسات آموزشی و تحقیقاتی امریکا با پشتیبانی بنیاد ملی علوم امریکا به یکدیگر متصل شدند. سپس مراکز علمی اروپا و سایر کشورها نیز به آن پیوستند. این شبکه که ابتدا فقط به منظور برقراری ارتباط این متفکران و پژوهشگران در نظر گرفته شده بود از آغاز دهه
۹۰ میلادی
، شرکتها و موسسات صنعتی و اقتصادی را نیز به درون خود راه داد و دیگر به یک شبکهٔ عمومی برای استفاده‌های گوناگون تبدیل شد .
اینترنت امروزه علاوه بر آن که یک وسیله ارتباطی است، امکان دسترسی به منابع اطلاعاتی نیز درآن فراهم است و جنبه‌های مختلف زندگی بشر با دهها مورد استفاده، را تحت تأثیر خود قرار داده‌است از جمله تجارت و اقتصاد با فروشگاههای الکترونیکی، آموزش از راه دور و مدارس هوشمند، پزشکی از راه دور، ادارات بدون کاغذ و موارد گوناگون دیگر، از این جمله هستند.
Jump to
:
navigation
,
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 69

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما