محل لوگو

انواع-گل-و-گیاه


انواع-گل-و-گیاه

نام فایل : انواع-گل-و-گیاه

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 40

حجم : 146 کیلوبایت


فارسي اصيل: ندارد
فارسي رايج: آراليا
نام انگليسي:
False castor oil plant
گياهي مقاوم به تغييرات درجه حرارت، متعلق به خانواده «آرالياسه» برگها شبيه پاپيتال و پنجه اي با هفت بريدگي عميق، هميشه سبز، با رنگ سبز روشن و براق، سريع الرشد و ارزان و نگهداري آن ساده است، در بعضي كتب، آن را به نام «فاتسياژايونيكا» مي شناسند، برگها نسبت به ماده براق كنندة شيمياي خساس هستند، در اواسط تابستان گلهاي سفيد به صورت خوشه ظاهر مي گردند، احتياج به نور بيشتري دارد.
نيازها
نور: اگرچه مكانهاي پرنور را ترجيح مي دهد ولي در نيم سايه و نيم آفتاب قابل نگهداري است.
دما: قابليت تحمل زيادي دارد و در درجه حرارت صفر تا 21 درجه سانتيگراد به رشد خود ادامه مي دهد.
آبياري: خاك را در تابستان هميشه مرطوب نگهداريد در تابستان هفته اي 2 بار و در زمستان هفته اي يكبار به آبياري احتياج دارد.
رطوبت: در تابستان هر روز و در زمستان دوبار در هفته احتياج به غبارپاشي دارد، گياه شديداً رطوبت دوست است.
تغذيه: با كودهاي مايع يا جامد محلول در آب مخصوص گياهان زينتي هر 14 روز يكبار گياه را تغذيه مصنوعي نماييد.
خاك مناسب: خاك ليموني بهترين خاك است.
تعويض گلدان: هر سال با شروع فصل رشد گلدان را فقط با يك اندازه بزرگتر تعويض نماييد، گياه دوست دارد ريشه هايش نزديك بهم باشد از گلدان خيلي بزرگ استفاده نكنيد. چنانچه شاخه ها دراز و منحرف و فاصله برگها زياد باشد پس از تعويض گلدان احتمال دارد انتهاي شاخه ها بشكند، محل قطع شده را با گوگرد ضدعفوني كنيد.
تميز نمودن برگها: برگها باندازه كافي پهن هستند كه بتوان با پارچه يا اسفنج مرطوب آنها را تميز نمود، از مواد براق كننده شيميائي استفاده نكنيد: در صورت تمايل هر 6 هفته يكبار.
تكثير: كاشت بذر و ريشه دار نمودن قلمه در بهار
آراليا:
نام علمي:
Aralia japanica
برگها در بعضي از واريته هاي آراليا ابلق و داراي لكه هاي سفيد كرمي در متن سبز است، واريته هاي ابلق نسبت به برگ سبزها رشد كمتري دارند.
ساقه دراز وضعيت و فلاصلة بين دو برگ زياد است: هوا خيلي گرم است گياه را به محل خنك تر و مملو از اكسيژن منتقل نماييد، غبارپاشي با آب ولرم و سبك فراموش نفرماييد.
گياه خود را انداخته است: آبياري زياد از اندازه و خاك گلدان باتلاقي شده است، اجازه دهيد سطح خاك بين دو آبياري خشك شود سپس آبياري كنيد، ته گلدان با آب زيرگلداني در تماس نباشد، زهكش را بازديد نماييد.
عوارض و درمان
برگهاي جوان سياه رنگند:
يخ زدگي عامل آن است و گياه در هنگام شب پشت پردة پنجره و در تماس با شيشه بوده است برگهاي صدمه ديده را حذف و گلدان را به محل گرمتري منتقل نماييد.
برگها رنگ پريده هستند:
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 180

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما