محل لوگو

اكسل-15-ص


اكسل-15-ص

نام فایل : اكسل-15-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 13

حجم : 142 کیلوبایت


چكيده:
اين پروژه شامل دو فصل است كه در فصل اول توانايي كار با اطلاعات در اكسل توضيح داده مي‌شود كه به صورت زير است:
آشنايي با انواع اطلاعات كه خود شامل اطلاعات عددي، اطلاعات متني، اطلاعات تاريخ، زمان و ... مي‌باشد.
شناسايي اصول ورود اطلاعات در صفحه كاري كه شامل اصول وارد نمودن اطلاعات عددي، وارد كردن متن، زمان، فرمول‌ها و .... مي‌باشد. اصول وارد نمودن اطلاعات عددي نيز كاراكترهاي مجاز براي استفاده در مقادير عددي، تعيين تعداد ارقام اعشار و .... را دربر مي‌گيرد.
در فصل دوم، توانايي كار با
Data base
مطرح شد كه مطالب زير را دربر مي‌گيرد:
آشنايي با مفهوم و كاربرد بانك اطلاعاتي؛
آشنايي با تعاريف كه ركوردها و فيلدها را دربر مي‌گيرد و در اينجا اطلاعات جزئي مربوط به يك فيلد و مجموعه اطلاعات مربوط به يك موجوديت ركورد ناميده مي‌شود.
اصول طراحي يك بانك اطلاعاتي
مقدمه:
نرم‌افزار اكسل، زيرمجموعه نرم‌افزارهاي صفحه گسترده است. توانايي كار با اطلاعات در اكسل به مراحلي نياز دارد كه ما در اينجا با اكثر آنها آشنا مي‌شويم كه آشنايي با انواع اطلاعات يكي از موارد مورد نياز آن است كه خود موارد ديگري را دربر مي‌گيرد.
جمع‌آوري و سازماندهي اطلاعات در مورد يك موضوع را پايگاه داده يا بانك اطلاعاتي مي‌نامند و در اينجا با مفهوم و كاربرد آن آشنا مي‌شويم.
فصل اول
توانايي كار با اطلاعات در اكسل
1-1 آشنايي با انواع مختصات
نرم‌افزار اكسل زيرمجموعه‌ي نرم‌افزارهاي صفحه گسترده است و بايد بتواند اطلاعات مختلفي را در صفحات كاري نگهداري كرده و آنها را سازماندهي كند. بنابراين در اينجا مي‌خواهيم با انواع مختلف اطلاعاتي كه مي‌توان در خانه‌ها و در صفحه كاري وارد كرد، آشنا شويم.
1-1-1 اطلاعات عددي
به اطلاعاتي كه از اعداد تشكيل شده باشد، اطلاعات عددي گفته مي‌شود. اطلاعات عددي مي‌توانند داراي قابليت‌هاي مختلف مانند اطلاعات عددي معمولي، اطلاعات عديي به صورت تاريخ، اطلاعات عددي به صورت زمان و .... باشند. وقتي شما اعداد را وارد مي‌كنيد، اكسل به صورت اتوماتيك قالب آن را تشخيص مي‌دهد و براي آن قالب عددي منظور مي‌كند.
2-1-1 اطلاعات متني
در خانه‌هاي صفحه‌ي كاري مي‌توان متن را وارد كرد و متن از تركيب حروف، ارقام و ساير كاراكترهاي ويژه تشكيل مي‌شود. اطلاعات متني مي‌تواند براي توضيح اطلاعات ديگر عناوين ستون‌ها، سطرها و ... بكار رود.
3-1-1 اطلاعات تاريخ
اطلاعات تاريخ، زيرمجموعه اطلاعات عددي هستند. وقتي شما در خانه‌اي عددي در قالب تاريخ وارد مي‌كنيد، نرم‌افزار اكسل به صورت اتوماتيك به آن قالب تاريخ مي‌دهد.
برخي از قالب‌هاي تاريخ در نرم‌افزار اكسل به صورت زير مي‌باشد:
2/3/2004
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 39

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما