محل لوگو

اقتصاد-كلان1


اقتصاد-كلان1

نام فایل : اقتصاد-كلان1

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 17

حجم : 112 کیلوبایت


اقتصاد كلان كينزين
اعتقاد اصلي كينزين اين بودكه ذاتاً اقتصادهاي بازار بي ثبات هستند توجه كينزين به نفوذ روح‌هاي حيواني در سرمايه‌گذاري به گرايش تصميم گيران خصوصي بر مي گردد كه خوش بيني زيادي را به همراه دارند و در سرمايه گذاري و توليد توسعه هايي را ايجاد مي كنند.
بسياري از نظريه پردازان چرخه تجارت معتقدند كه اين موضوع ناشي از فطرت و ذات ماهيت بشري مي باشد كه البته هرچه پيشرفت بالاتر باشد، سقوط نيز عميق تر خواهد بود. كارخانه هايي كه توليد بيش از حد داشته و توسعه يافته اند در طول تغييرات شديد جهت گروه‌بندي مجدد، طرح فهرست اموال و غيره پيش از آنكه آمادگي ادامه اين نوسان شديد داشته باشند، به زمان كافي نياز دارند كه بيش از حد توسعه يافته و خرج نموده اند در طول نوسان شديد گروه بندي مجدد كرده اند و صاحبان فعاليت ها احتمالاً ديون خود را پيش از آنكه عرابة هزينه نمودن خوش بينانه را دوباره خواستار شوند، پرداخت نموده اند.
در فصل 9، بخشي را پيرامون شباهت ثبات سازي اقتصاد كلان بهمراه گراف از چرخه تجارت، آغاز نموديم كه نشان دهنده عدم ثبات در
CTDP
در طول زمان مي باشد. شكل مذكور بعنوان شكل
(a)
26/12 تكرار شده است. در حال حاضر مي توان مشاهده كرد كه اين موضوع به مدلي كه توسعه داده ايم شباهت بسياري دارد. چرخه هاي تجارت را مي توان بعنوان يك اصل ايجاد شده بواسطه منحني
ADE
مشاهده نمود كه بصورت هميشگي در حال حركت مي باشد كه در اطراف و خارج مي تواند به عنوان سرمايه گذار و مصرف‌كننده مورد اطمينان در رشد و افول نوسانات مطرح باشد.
همانگونه كه در شكل
(b)
26/12 رئوس بواسطه نقطه
A
و قاعده ها بواسطه نقطه
B
در هردو گراف نشان داده شده اند. در اين ميان سطح
CTDP
در حال نوسان مي باشد اما در وضعيت اشتغال كامل نمي‌ايستد. اگر جهان به اين روش كار نمايد، دولت به كاهش رئوس و افزايش تقاضا در قاعده‌ها عمل مي كند و در نتيجه منحني
ADE
ثابت تر مانده كه بواسطه تقابل نوسانات در تقاضاي مستقل خصوصي مي باشد.
شكل 26/12 چرخه هاي تجارت
اگر كارخانه ها و صاحبان فعاليت ها به موضوعات متغير اعتماد و دقت، مغرور باشند علم اقتصاد بمنظور نوسان ميان رئوس (نقطه
A
) و قاعده ها (نقطه
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما