محل لوگو

افزايش-كارآئی-برنامه-های-وب-در-ASP.NET-2.0


افزايش-كارآئی-برنامه-های-وب-در-ASP.NET-2.0

نام فایل : افزايش-كارآئی-برنامه-های-وب-در-ASP.NET-2.0

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 108

حجم : 662 کیلوبایت


افزايش كارآئی برنامه های وب در
ASP.NET 2.0
  ( بخش اول )
يكی از ملزومات كليدی در هر نوع برنامه كامپيوتری ميزان كارائی و قابليت پاسخگوئی سريع آن به كاربران است . طراحان و  پياده كنندگان برنامه های كامپيوتری می بايست در زمان طراحی ، پياده سازی و نوشتن كد به اين موضوع توجه جدی داشته باشند.
برنامه های وب با توجه به ماهيت و رسالت خود می بايست قادر به ارائه خدمات مورد نياز  به صدها و يا هزاران متقاضی همزمان به سادگی و با سرعت مطلوب باشند. به عبارت ديگر ، همزمان با افزايش كاربران نمی بايست شاهد افت سرعت و كارآئی يك برنامه وب باشيم . 
با ارائه فريمورك دات نت و به دنبال آن
ASP.NET
، پياده سازی يك برنامه وب بطرز ناباورانه ای ساده شده است . همين موضوع باعث شده است كه  طراحان و پياده كنندگان بيشتر در انديشه طراحی و پياده سازی سريع برنامه های وب باشند و به مسائل مربوط به كارآئی برنامه كمتر توجه نمايند .
پياده كنندگان برنامه های وب با استفاده از  فناوری
ASP.NET
می بايست با بكارگيری مجموعه ای از ترفندها ، فناوری ها و رعايت برخی نكات كليدی اقدام به پياده سازی برنامه های وب با كارآئی بالا نمايند .
در اين مقاله و ساير مقالاتی كه در آينده منتشر خواهد شد قصد داريم به برخی از روش های موجود به منظور طراحی و پياده سازی يك برنامه وب كارآ اشاره نمائيم . بدين منظور بر روی سه محور اساسی زير متمركز خواهيم شد :
طراحی برای كارآئی
 : در اين رابطه به مجموعه ای از نكات كليدی اشاره خواهيم كرد كه رعايت آنها در زمان طراحی می تواند زمينه پياده سازی يك برنامه وب كارآ را فراهم نمايد .
تست برنامه قبل از عملياتی شدن آن
 : يكی از مسائل مهم در ارتباط با برنامه های وب ، عدم تست آنها با شرايط مشابه و يا  نزديك به محيط واقعی است . در اين راستا می توان از نرم افزارها و يا ابزارهای مختلفی استفاده كرد تا بتوان عملكرد و سرويس دهی يك برنامه وب  را قبل از زير بار رفتن واقعی مشاهده و بررسی نمود . شركت مايكروسافت در اين رابطه ابزارها و برنامه های متعددی را ارائه نموده است كه به بررسی آنها خواهيم پرداخت .
پياده سازی سيستم
caching
: با پياده سازی سيستم
caching
در سطوح متفاوت و
caching
داده می توان  كارآئی برنامه های وب را بطرز كاملا" محسوسی افزايش داد. در اين بخش به نحوه پياده سازی سيستم
caching
در برنامه های وب اشاره خواهيم كرد .
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما