محل لوگو

اسرار-فضانوردان-باستانی-–-یوفوها-در-ایران-35-ص


اسرار-فضانوردان-باستانی-–-یوفوها-در-ایران-35-ص

نام فایل : اسرار-فضانوردان-باستانی-–-یوفوها-در-ایران-35-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 21

حجم : 131 کیلوبایت


دبیرستان شهید مطهری
موضوع:
اسرار فضانوردان باستانی – یوفوها در ایران
محققان:
پریسا جاوید
زینب محمدی
کلاس 3 ریاضی
زمستان 87
مقدمه‌ی محقق:
فضانوردان باستانی (
Ancient Astronauts
) اصطلاحا به موجودیت فضایی بیگانه‌ای اطلاق می‌شود که در گذشته‌های بسیار دور از کره‌ی زمین دیدار کرده‌اند و در مدت حضور‌خود در‌زمین با‌اجداد ابتدایی‌ما برخورد‌داشته‌اند و‌بنا به‌نظر برخی از طرفداران این نظریه، این بیگانگان گونه‌ی انسان هوشمند (هومو ساپینس) را با تغییراتی که روی گونه‌ی هوموار کتوس ایجاد کردند به وجود آورند.
بنابراین نظریه‌ی این موجودیت بیگانه در ادوار گذشته حضور پر رنگی در اقصی نقاط کره‌ی زمین داشته‌اند و پایه گذار تمدن‌های بزرگ دوران باستان بوده‌اند. این نظریه در اروپا و آمریکا یکی از مبحث‌های داغ محافل باستان شناسی و تاریخ عهد باستان‌است و‌طرفداران و مخالفان سرسخت زیادی دارد و از بنیان گذاران این نظریه می‌توان «اریک فون دانیکن» نویسنده و محقق سوییسی، را نام برد که در سال 1968 با کتاب ارابه‌های خدایان چاپ شده است و این کتاب در آن سال پر فروش‌ترین کتاب آمریکا و اروپا شد.
البته در این ضمینه کتابهای زیادی وجود دارند و کسانی هم هستند که مخالف این نظریه بودند و برای اثبات حرفشان کتبهایی برای مخالفت با آنها نوشته‌اند که از جمله مخالفان این نظریه مقامات و دولت مردان آمریکایی و اروپا می‌توان نام برد.
البته‌این نظریه‌هنوز از‌طرف مقامات دانشگاهی مورد تایید قرار نگرفته است و همچنان بحث‌بر سر‌درستی یا نادرستی آن ادامه دارد. هر ساله در اروپا و آمریکا سمینارهای زیادی در این مورد برگزار می‌شود و کتابهایی به چاپ می‌رسند ولی مقامات‌رسمی و‌دولتی و‌دانشگاهی همچنان بر موضع مخالف خود پا فشاری می‌کنند. ولی به هرحال تاریخ نشان داده است که هیچ چیز در برابر علم نمی‌تواند مقاومت کند و حقیقت هرچه باشد بالاخره خود را نشان خواهد داد و هدف من از نوشتن این مقاله جمع آوری خلاصه مدارک مهم تایید کننده این نظریه و باز کردن این مطلب در بین دانش آموزان است به امید اینکه حقیقت هرچه باشد خیلی زود از پس ابرهای ناباوری و شک بیرون آمده و خود را نشان بدهد.
چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید.
بشقاب پرنده‌ها
بشقاب پرنده یا یوفو مخفف کلمه «
Unidentified Flying Object
» به معنی جسم پرنده ناشناخته است و اصطلاحا به اجرام ناشناس پرنده‌ای گفته می‌شود که معمولا بیضی شکل یا نعلبکی مانند بوده و در آسمان مناطق دنیا دیده می‌شوند.
در مورد هویت این اجسام اصولا دو نظر وجود دارد، نظر اول اینکه اینها سفینه‌های فضایی موجودات غیر زمینی هستند و نظر دوم اینست که این اجسام مجموعه‌ای از عوامل از جمله شهاب سنگ، بالن هواشناسی، خطای دید، هواپیماهای جاسوسی، و..... می‌باشند و به هرحال منشا زمینی دارند.
هر‌دو نظریه‌درست است، بسیاری از این اجسام چیزی به جز خطای دید، شهاب سنگ و یا وسایل پرنده ساخته دست بشر نیستند، ولی بدون شک بسیاری از موارد هم نمی‌توانند منشا زمینی داشته باشند چون بسیاری از یوفوهایی که گزارش می‌شوند، دارای‌قابلیت‌هایی هستند که حتی از‌لحاظ تئوری هم هیچ وسیله زمینی نمی‌تواند داشته باشد.

همچنین بسیاری از موارد مشاهده یوفو همراه با مشاهده موجودات غیر زمینی و حتی‌ربوده شدن‌مشاهده کنندگان از سوی موجودات غیر زمینی و انتقال آنها به داخل سفینه فضایی و انجام آزمایش‌هایی بر روی آنها بوده است.
البته‌در برخی‌موارد انسان‌های ربوده‌شده در‌حالت عادی‌قادر به یادآوری نحوه ربوده شدن خود نبوده و فقط یک بشقاب پرنده یا موجودات فضایی را به یاد می‌آوردند و تنها‌در حالت هیپنوتزیم عمیق، جزییات ربوده شدن و آزمایش‌های انجام شده بر روی خود را به خاطر می‌آوردند که این خود نشان دهنده صحت ادعای آنها و البته نشانه فرا زمینی بودن موجوداتی است که این افراد را ربوده‌اند. هیچ دلیلی ندارد که انسان‌های زمینی، انسان‌هایی مثل خود را بربایند و به داخل بشقاب پرنده برده و بر روی‌آنها آزمایش‌انجام دهند، چون انجام چنین آزمایشی را به راحتی و بدون دردسر روی زمین هم می‌توان انجام داد!
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 58

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما