محل لوگو

ارزيابي-يك-كلاس-كاربردي-37-ص


ارزيابي-يك-كلاس-كاربردي-37-ص

نام فایل : ارزيابي-يك-كلاس-كاربردي-37-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 34

حجم : 150 کیلوبایت


ذخيره سريع اطلاعات شامل كلاس كاربرد تجاري عمومي و منحصر به فرد است . سازندگان اوليه ذخيره اطلاعات قبلا سيستم هاي آنها در نظر گرفتند كه از اجزاي كليدي استراتژي ∏ آنها و ساختار مي باشد .نمونه هاي بي شماري مي تواند ذخيره هاي اطلاعاتي پيشرفته موفقيت آميز بالا ذكر شده است و در

مشاغل يكسان و همه نوعي گسترش يافته اند . فروشندگان سخت افزار و نرم افزار سريع محصولات پيشرفت كرده اند و خدماتي هدف آن بويژه ذخيره اطلاعات بازار است در اين مقاله با تدابير كليدي نزديك سيستم هاي ذخيره اطلاعات آشنا خواهند شد .
ذخيره اطلاعات چيست ؟ جواب ساده اي كه مي تواند به ذخيره اطلاعات داد اين است كه جايگزين داده هاي بعدي مي شوند و كالاي داخلي سيستم را كنترل مي كند . تعريف كاملي كه باعث بسياري از ويژگي هاي كليدي سيستم ذخيره اطلاعات است . سپس در بخش 2 تا 3 ويژگي كليدي را مشخص خواهيم كرد و تعريف را مطرح مي كنيم كه چگونه آنها ذخيره اطلاعات را بهبود مي دهند .
بخش 1- ارزيابي يك كلاس كاربردي
1 . 1 روند معمول در داده هاي متعارف ( قبلي )
در بررسي پيشرفت ذخيره اطلاعات ، در شروع ما نياز به بررسي به آنچه در داده ها انجام شد قبل از ارزيابي ذخيره اطلاعات داريم . ابتدا چگونگي انواع داده ها را بررسي مي كنيم كه در ذخيره هاي اطلاعات امروزي تكميل شده است و از قبل كنترل شده است . به طور كلي سيستم هاي پيشرفته ، تاكيد اوليه در سيستم هاي قابل استفاده شده است وآنها را پردازش مي كنند. از آن در نگهداري داده ها در سيستم هاي قابل استفاده به مدت نامحدودي نگه مي دارد ، و تنها به عنوان يك چاره انديشي در يك ساختار طراحي شده براي بايگاني داده هايي است كه سيستم عملي پردازش شده است . شرايط لازم اساسي سيستم هاي قابل استفاده و كاهش متفاوت هستند ، سيستم هاي عملي كارآيي دارد ، با در نظر گرفتن اينكه سيستم هاي كاوش فضاي گسترده و انعطاف پذيري ( قابليت تغيير ) دارند . بندرت تداخل تحليل گرهاي اداري قابل قبول است و اجراي سيستم هاي كاربردي را كاهش داده است .
1 . 1. 1 داده هاي سيستم هاي قديمي
در سال 1970 براي توسعه همه سيستم هاي اداري مجازي در ابزار مورد استفاده پردازنده مركزي در كامپيوتر 1
MB
انجام شد . از قبيل
COBOL,CISS,1MB,CB2
و غيره ، در دهه 1980 پايگاه هاي ميني كامپيوتر هاي جديد را آورد از قبيل
AS/400
و
VAX/VMS
در آخر دهه هشتاد و اوايل نود
UMX
يك پايگاه سرور متداول آشنايي از ساختار سرويس دهنده و / سه ويل گيرنده مي سازد
ذخيره همه تغييرات در پايگاه ها ، ابزار و تكنولوژي هاي شمار زيادي از كاربردهاي تجاري فوق‌العاده براي اجرا در محيط هاي پردازنده مركزي دهه 1970 ادامه داشت . دلايل زيادي براي اين وجود دارد دليل اصلي و اينكه آن مخصوصا مطابق مبحث ماست ، كه بيشتر از سالهايي كه اين سيستم ها در گرفتن دانش تجاري زياد شده اند و قواعدي كه بعلت مشكل است كه در كاربرد پايگاه جديد گذاشته شود اين سيستم ها ، به طور كلي سيستم هاي موروثي ناميده مي شود از منابع داده ها در سيستم هاي تحليل گر ادامه دارد . داده هايي كه در
DB2,1MS,VSAM
و غيره ذخيره مي شوند در سيستم هاي معامله ( تراكنش ) در نوارهاي بزرگ كتابخانه اي در مركز در طراحي و برنامه پيشرفته در اين گزارشات و خلاصه هاي فرض شده است
زمان لازم در گسترش و توليد اين برنامه مكررا در مقياس بزرگتر از پايان تفكر كاربرها به نتيجه مطلوب رسيده است كه‌ آنها مي توانند موجب شوند .
2 . 1 . 1 اطلاعات خلاصه شده از دسك تاپ

...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 115

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما