محل لوگو

آموزش-فوتبال-آماده-شدن-برای-بازی24-ص


آموزش-فوتبال-آماده-شدن-برای-بازی24-ص

نام فایل : آموزش-فوتبال-آماده-شدن-برای-بازی24-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 24

حجم : 192 کیلوبایت


آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی
برای هر بازی روش و سیستم خاصی وجود دارد که مربیان تیم ها آنرا بکار می برند . این نوع روش ها بستگی به شرایط بازی ، زمین بازی ، تیم حریف و موارد دیگری دارد.
برای هر بازی روش و سیستم خاصی وجود دارد که مربیان تیم ها آنرا بکار می برند . این نوع روش ها بستگی به شرایط بازی ، زمین بازی ، تیم حریف و موارد دیگری دارد . اما قبل از بازی اندازه های زمین و علائم فوتبال را با هم مرور می کنیم :
۱) زمین فوتبال:
طبق قانون رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا (
FIFA
) متراژ زمین فوتبال به این اندازه می باشد :
▪ اندازه های طول زمین فوتبال از ۹۰ تا ۱۲۰ متر.
▪ اندازه ای عرض زمین فوتبال از ۴۵ تا ۹۰ متر .
▪ دروازه : ۳۰/۷ متر پهنا و به ارتفاع ۵/۲ متر از سطح زمین .
▪ منطقه دروازه : ۳۰/۱۸ متر در ۳۰/۵ متر عمق.
▪ نقطه پنالتی : از ۱۱ متری خط دروازه .
▪ منطقه پنالتی : ۴۰ متر پهنا در ۵۰/۱۶ متر عمق .
▪ قوس پنالتی : ۱۵/۹ متر از نقطه پنالتی .
▪ منطقه کرنر : به شعاع ۵/۹۱ سانتیمتر از گوشه زمین .
۲) دروازه:
‌اگر هر توپی وارد دروازه بشود و یا از خط دروازه (بین دو تیرک عمودی و زیر تیرک افقی دروازه ) عبور کند ، گل محسوب می شود .
۳) منطقه دروازه :
‌هیچ بازیکنی از تیم مقابل نمی تواند در منطقه دروازه (منطقه قلمرو دروازه بان) مزاحم دروازه بان شود . اگر توپ به طور عمد یا غیر عمد از طرف تیم دفاع کننده از خط دروازه خارج رود ، تیم حمله کننده صاحب ضربه کرنر خواهد شد که از منطقه کرنر شلیک می شود . اگر توپ به وسیله تیم حمله کننده از خط دروازه به خارج برود . توپ در منطقه دروازه تیم دفاع کننده کاشته خواهد شد و به وسیله دروازه بان یا یکی از مدافعین شلیک خواهد شد .
توپ هایی که از خط کناری زمین به خارج می رود ، به وسیله تیمی که تا آخرین لحظه خروج توپ از زمین تماسی با توپ نداشته ، پرتاب خواهد شد که آنرا پرتاب اوت می نامند . بازیکن باید با دست توپ را از پشت خط کناری و از نقطه ای که توپ به خارج رفته است ، پرتاب نماید .
۴) خط میانی :
‌این خط ، زمین فوتبال را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند . در قسمت اول این خط دایره ای به شعاع ۱۵/۹ متر واقع شده است . همیشه بازی از مرکز دایره (مرکز زمین) شروع می شود . هنگام شروع بازی ، تیمی که توپ را در اختیار ندارد ، باید پشت دایره میانی قرار بگیرد .
۵) منطقه پنالتی :
‌دروازه بان در این منطقه تقریبا وسیع می تواند از دست های خود استفاده نماید . خطاهای عمد و یا هند (برخورد توپ با دست) که در این منطقه به وسیله مدافعین تیم دفاع کننده بر ضد تیم مقابل ، انجام می پذیرد از سوی داور منجر به اعلام ضربه پنالتی از روی نقطه پنالتی خواهد شد . غالب ضربه های پنالتی یک گل مسلم است .
همچنین اکثر صحنه های زیبا و تماشایی فوتبال در این منطقه خلق می شود . در منطقه پنالتی ، بازیکنان هر دو تیم سعی می نمایند که از تمام قوانین فوتبال اطاعت کنند .
...


مبلغ قابل پرداخت 25,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما