محل لوگو

ابزار-دقيق-10-ص


ابزار-دقيق-10-ص

نام فایل : ابزار-دقيق-10-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 62 کیلوبایت


بسم الله الرحمن الرحیم
دانشکده امیر المومنین (ع)
سما
استاد مربوطه:
جناب آقای علیایی
هنرجویان:
محسن احمدی یقین
82705758
هادی امینی
رشته:
الکترونیک
مربوط به درس کاربرد ابزاردقیق
بهار 84
تطبيق اسپدانس الكتريكي:
طي سالهاي پيش، زمانيكه براي اولين بار سيستمهاي كامپيوتري به بازار عرضه شدند، ابزارهاي بزرگ و در عين حال كم سرعتي بودند كه قابل قياس با يكديگر نبودند.امروزه معيارهاي شبكه اي ملي و بين المللي به ايجاد تفاهم نامه هايي در زمينه كنترل الكترونيكي پرداخته كه از اين طريق سيستمهاي گوناگون را قادر به مذاكره با يكديگر مي كنند.
مجامع صنايع الكترونيكي (
EIA
) و انجمن مهندسان الكترونيك و الكتريك، معيارهايي را كه پايه گذار اصطلاحات متعارف و نيازهاي مشترك چون
JEE8023,RS232,EIA
بودند، توسعه دادند. اگر يك طراح سيستم وسيله اي را طبق اين معيارها خلق كند، آن وسيله با ديگر سيستمها (دستگاهها) ارتباط برقرار خواهد كرد. اما راجع به سيگنالهاي مشابهي كه در فراصوتها استفاده مي شوند، چه مي دانيد؟
سيگنالهاي ديتا: ورودي در مقايسه با خروجي
سيگنالي (پيام) را كه وارد مبدلهاي فراصوت شده و در از آن خارج مي شود را ملاحظه كنيد. زمانيكه شما داده ها را در سرتاسر كابل مي فرستيد، اين كار معمولا با قياس بين آنچه را كه از يك طرف كابل داخل شده و آنچه را كه از سمت ديگر خارج مي شود، انجام مي شود.
پالسهايي كه داراي فركانس بالا مي باشند، هنگام عبور از هر كابلي يا كاهش مي يابند يا از بين مي روند. هم ارتفاع پالس (دامنه) و هم شكل پالس (شكل موج) به طرز چشمگيري دچار تغييراتي مي شوند كه ميزان اين تغييرات به ميزان اين داده ها و مسافت نقل و انتقال و ويژگي هاي الكتريكي كابل بستگي دارد.
گاهي اوقات يك كابل الكتريكي جانبي تنها در صورتي كه قطعه كوتاهي از آن مورد استفاده قرار گيرد، به اندازه كافي قادر به عملكرد ميباشد.اما همان كابل با طول بيشتر و همان ميزان داده ها عمل نخواهد كرد.
خصوصيات كابل الكتريكي:
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 52

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما