محل لوگو

آنتی-ویروس-کاسپر-اسکای-11-ص


آنتی-ویروس-کاسپر-اسکای-11-ص

نام فایل : آنتی-ویروس-کاسپر-اسکای-11-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 123 کیلوبایت


Kaspersky Anti-Virus 7.0
آنتی ویروسی قابل اعتماد
اکثر کاربران کامپیوتر و اینترنت برای تامین امنیت سیستم خود و در برابر انواع بدافزارها، ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی از یک نرم افزار امنیتی که در بیشتر مواقع یک آنتی ویروس است استفاده می کنند.
اما بسیاری از کاربران در انتخاب آنتی ویروس دچار سردرگمی و تردید هستند و بعضاً ذهنیت های غلطی نسبت به آنتی ویروس ها دارند. فاکتورهای فراوانی در انتخاب آنتی ویروس دخیل است اما شاید مهمترین آن ها قدرت، سرعت و قابلیت آپدیت شدن آسان و مداوم باشند.
NOD32
آنتی ویروسی است که محبوبیت فراوانی پیدا کرده و بخصوص در کشور ما افراد بسیاری از این آنتی ویروس استفاده می کنند. اما از نظر من آنتی ویروس شرکت
Kaspersky
گزینه مناسب تری به عنوان یک آنتی ویروس خوب است. تاکید می کنم شاید آنتی ویرویس شرکت
Eset
یعنی
NOD32
در مواردی عملکرد بهتری نسبت به کاسپر اسکای داشته باشد و این یک نظر شخصیست!
مدت زیادی است که از این آنتی ویروس قدرتمند استفاده می کنم و پیشنهادم به شما
Kaspersky Anti-Virus
است.
تصمیم گرفتیم نسخه هفت این آنتی ویروس را که مدت زمان بسیاری است که به صورت نهایی عرضه شده (البته نسخه ۸ نیز عرضه شده است) را معرفی کرده و برای دانلود قرار دهیم.البته یکی از دلایل قرار دادن این نسخه و قرار ندادن نسخه جدیدترین ریجستر یا ثبت نرم افزار است که برای نسخه ۷ لایسنس کی های معتبری وجود دارد که برای نسخه ۸ کمتر است و ممکن است نتوان آن را فعال نمود. در ادامه به این موضوع خواهم پرداخت.
Kaspersky Anti-Virus 7.0
تست و تایید شده توسط متخصصان و کارشناسان آزمایشگاه کاسپراسکای با جدیدترین روش های محافظت یک سیستم امن را برای شما ایجاد می کند.
Kaspersky Anti-Virus
مجهز به سه تکنولوژی محافظت است که در برابر تهدیدهای ناشناخته احتمالی از سیستم شما محافظت می کند. این سه تکنولوژی عبارتند از: آپدیت ساعتی اتوماتیک، بررسی و آنالیز ابتدایی و بررسی و آنالیز پایدار و دائم. بنابراین شما می توانید بگردید، ایمیل دریافت و ارسال کنید،چت کنید، بازی کنید و هر کار دیگری را در فضای سایبر بدون نگرانی از تهدیدهای احتمالی و جدید انجام دهید.
ویژگی های
Kaspersky Anti-Virus 7.0
:
- محافظت در برابر ویروس ها، تروجان ها و کرم ها
- شناسایی و حذف اتوماتیک نرم افزارهای جاسوسی(
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 59

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما