محل لوگو

آموزش-فتوشاپ6


آموزش-فتوشاپ6

نام فایل : آموزش-فتوشاپ6

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 56

حجم : 376 کیلوبایت


گپي خودماني
بي شك كتب و جزوات ارزشمندي در زمينه فتو شاپ از اساتيد مجرب و نويسندگان خارجي به رشته تحرير در آمده است . اما درك بعضي از مطالب و نكاتي كه در آنها بيان شده است كمي جنبه تخصصي دارد و نياز به كلاس استاد .
آنچه كه در اين جزوه ملاحظه مي فرمائيد آموزش فنوشاپ 6 مي باشد كه مدرس ارجمند و ارزشمند جناب مهندس شيباني با بيان شيوا در كلاسهاي آموزش در آموزشگاه سبحان نماينده انحصاري انستيتو ايز ايران تدريس نموده اند . اگر چه ممكن است مطالب كمي پراكنده مطرح شده باشد ولي در نحوه نگارش آن كه توسط اينجانب تهيه گرديده است سعي شده تا بصورت محاوره اي و كارگاهي با بيان بسيار ساده مطالب به رشته تحرير در آيد تا كاربران در حد ممكن با مطالعه آن بدون حضور استاد نكات قابل توجهي را بياموزد . اما قطع يقين با توجه به اين كه حقير خود يكي از كاربران همين دوره و در اول راه فتوشاپ مي باشم ممكن است اشكالات نوشتاري ، و تخصصي مشاهده گردد كه اين امر حاكي از وقت اندك در تهيه اين مطالب و سرعت يادداشت برداري در كلاس بوده است نه از تسلط استاد .
در پايان لازم ميدانم از مركز محترم رايانه شهيد كلاهدوز ، جناب مهندس ارجمند عدالتيان ، در برگزاري دوره هاي آموزشي ، مهندس رنجبر مديريت محترم آموزشگاه سبحان در برگزاري دوره ، مهندس شيباني مدرس محترم كه تلاش بي وقفه نمودند تقدير و تشكر نمايم . اميد آنكه اين مجموعه ناقص مورد قبول همكاران و كاربران محترم هم دوره اي واقع گردد .
تكيه بر جاي بزرگان نتوان زد به گزاف
كاربر دوره آموزش فتوشاپ
ثابتي

مقدمه :
فتو شاپ يكي از بهترين نرم افزار هاي گرافيكي استاندارد ويرايش تصوير مي باشد فتوشاپ را مي توان جزو نرم افزارهاي
Bitmap

به حساب واين بدين معناست كه سيستم اين نرم افزار بر اساس
Pixel

ساخته شده است و در واقع فايلهاي گرافيكي از تجمع اين نقاط شكل مي گيرند لذا اگر تصاوير در اين برنامه بزرگ شوند حالت پله مانند در آن به وضوح مشخص خواهد بود .
انواع نرم افزار هاي گرافيكي :
1- نرم افزار هاي برداري (
VECTOR

) كه تصاوير از جزئي بنام (
OBJECT

) هستند و بر اساس محورهاي مختصات كار مي كنند . مثل : فري هند
2- نرم افزارهاي نقطه بيتي (
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما