محل لوگو

مدیریت-سازمان


مدیریت-سازمان

نام فایل : مدیریت-سازمان

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 78

حجم : 196 کیلوبایت


2-11 شناسايي خطر
چطور يك سازمان مي تواند دقت و پاسخگويي در اسرع وقت به نيازهاي و تقاضاهاي بازار را افزايش دهد و در همان زمان مظهر خطر و ريسك اقتصادي مربوط به درگيريها و گرفتارهاي قابل توجه لازم جهت توليدات جديد و دوباره طراحي شده را كاهش دهد. خطرات از موارد زري ناشي مي شود:
توليداتي كه هستند الف) خيلي پيچيده، ب) درگير با تكنولوژي بالا، مواد زياد و فرآيندهاي مربوط به ابداعات و پيشرفتهاي در حال توسعه، ج) توليد كننده زياد (يك موضوع مديريتي حلقه توليد و د) ديگر مصرف كنندگان زياد و روشهاي كاربرئ متنوع مسئله مديريتي رابطه مشتري).
توليداتي كه قبلاً صرفاً «سخت افزلر» بوده اند و هم اكنون يك ابزار الكترونيكي را در بر مي گيرد يا همراه دستگاه هاي مربوطه و اطلاعات ورودي به كامپيوتر توسط انسان برخي دستگاههاي كنترلي محدود «يا مانبتورهاي كوچك» امكانات برگشتي يا
feedback
را دارا مي باشد.
تطبيق الكترونيكها با توليدات قديمي باعث يك سري ويژگيهاي واقعي ارزشمند ممكن را بوجود مي آورد. اين نوع تقاضاها، اخيراً در تجارت عمومي و توليدات كامپيوتري ديده شده اند، اما آنها رشد روزافزون دارند.
عرضه و ارائه و حمايت توليدات كه خيلي پيچيده است.
حقيقتي كه (به طور خيلي مهمي) سازندة توليدات كه پيش مي روند و به صورت توليدات خيلي پيچيده درآيند.
درست بر اساس تعداد افراد
sheer
، احتمال از دست دادن مجموعه هاي داده هاي كامپيوتر وجود دارد كه بزرگترين اقتصاد را براي برگرداندن سازمان ارائه خواهد داد. استفاده از اصول
OFD
اين خطر را كاهش مي دهد، خطري را كه ناديده گرفته خواهد شد. آن همچنين در همة مناطق درك يك سازمان كمك مي كند. آنچه از دانش مورد نياز جمع آوري شود و براي يك همكاري و مشاركت كلي اينجا هم در طراحي و ساخت) در تلاش مهندسي و طراحي روي يك توليد جديد، سهيم شود.
3-11 فرآيند هفت مرحله اي
اصول و روش
QFD
يك روش ساختاري جذب نيازهاي گفته شده و ناگفته تعدادي مشتري مختلف توليد مي باشد. به طور خاصي آن با يك فرآيند هفت مرحله اي دنبال مي كند.
تعريف مشتريان توليد، به طور دقيق و روشن انتظاراتشان و در جائيكه آنها در سيكل دائمي توليد مي باشند.
تجزيه و تحليل الف) پيشنهادات معني صنعت ب) گرايشات صنعتي از سه بعد كيفيتي: عادي، پيش بيني شده هيجان به خاطر بدست‌اوردن انتظارات مشتري. سه سطح كيفيت از مدل كانو
Kano
مي باشند و اينكه آنها چگونه مؤسسات وسايل كه براي كسب اطلاعات مشتري انتخاب مي كنند اين مدل مؤثر است يا نه. در محل مدل
Kano
بعداً بيشتر صحبت خواهيم كرد.
اين وروديها را سازماندهي كنيم و آنها را در اولويت قرار دهيم. تأثير بازار الف و ب) در بند 2 كه در بالا بيان شد. از طريق تحقيق بازار و نفوذ (صداي مشتري و قسمت
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 99

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما