محل لوگو

مدیریت-زمان-20-ص


مدیریت-زمان-20-ص

نام فایل : مدیریت-زمان-20-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 15

حجم : 210 کیلوبایت


مقدمه
از زمانی که بشر به زندگی اجتماعی روی آورد, برای رفع نيازهای خود همواره در کارهای دسته جمعی و گروهی نياز به هماهنگی و رهبری و در بسياری موارد برنامه ريزی و سازماندهی پيدا کرد.
در هر زمينه ای که برای تحقق اهداف دسته جمعی نياز به همکاری پيدا می شد.
ولی واقعيتی که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتی از بدو زندگی اجتماعی انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود داشته است.
بررسی تاريخ ملل باستانی مانند مصر, چين, ايران و روم نشانگر آنست که بدون وجود سيستمهای منطقی از اعمال سازمان يافته و نظامدار و بدون مديريتی دقيقي امکان اجراي سيستمهای آبياری و کشاورزی منظم برای آبادانی سرزمينهای آنها, ساختن آثار معماری بسيار عظيم و دقيق و زيبا و بسياری از موارد ديگر امکان پذير نبود.
مديريت چيست؟
انسان برای نيل به مقاصد خود و جهت دادن به فعاليتهای در راستای هدفهايش به سرپرستی, نظارت] هماهنگی و هدايت نياز دارد. مجموعه وظايفی که رفتار و فعاليتهای سازمان را در مسير هدف تنظيم تداوم فعاليت خود به مديريت نياز دارد.
1-هدف داشته باشيد
شما, همه چيز برای مردم نيستيد, بر روی مشتريان مخصوص خودتان تمرکز کنيد و سعی کنيد آنها را راضی کنيد. بازار هدف شما معمولاً بخش خاصی از مردم هستند نه همه مردم.
2-متفاوت باشيد
اگر رقباي شما کاری را انجام می دهند, شما انجام ندهيد, از بازارهای شلوغ پرهيز کنيد که در اين بازارها همه محصولات و تبليغات آنها مانند هم هستند.
3-يک تيم داشته باشيد
برای پر نمودن يک جای خالی در کسب و کارتان استخدام نکنيد. افراد را برای اين استخدام کنيد که بخشی از تيم شما باشند و کسب و کار شما را بسازند.
4-سريع باشيد(مديريت زمان داشته باشيد)
زمان گرانبهاترين کالای شماست. وقتی قرار است کاری را روز جمعه انجام دهيد, سعی کنيد انرا پنج شنبه عصر انجام دهيد. همه تلفنها و ايميلها را سريع پاسخ دهيد.
5-تشکر کنيد
خيلي زياد, به مشتريان و کارمندهای خود بگوييد که چقدر برای شما مهم هستند. حتی بهتر از اين, اينکار را با روشهای قديمی انجام دهيد, قلم را برداريد و اين مطلب را برای آنها بنويسيد.
6-يکرو باشيد
مطمئن باشيد که کسب و کار شما دارای ظاهر و درون يکسان باشد. مشتری هميشه بايد با تمام افراد در کسب و کار شما يک ارتباط مناسب داشته باشد.
7-لبخند بزنيد
قيمت, محصولات, کيفيت يا خدمات شما دليل خريد يک مشتری از شما نيست, بلکه مشتری چون شما را دوست دارد از شما خريد می کند.
8-خوش بين باشيد
هميشه نيمه پر ليوان را ببينيد. نگرش مثبت شما در انتها بر همه چيز غلبه کرده و تمامی مسائل جانبی شما را در بر خواهد گرفت.
9-فروشنده مهربان
تلاش نکنيد با فشار و زور خدمت يا محصولی را به مشتری بفروشيد. مشکلات را حل کرده و نيازهای مشتری را بر طرف نمائيد. بهترين کاری را که می توانيد برای مشتری انجام دهيد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما